galeria osobliwości :-)

Data: 2009-04-24 13:48:11
Autor: dsoto
galeria osobliwości :-)
Jako, że w garażu mam obecnie różne obiekty, to rzucę parę fotek.
Potraktujcie to jako ciekawostki, albo wyzwanie "kto ma lepsze" ;)

- kategoria "ostre ząbki" :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae5a78367f8e4fc3.html

- kategoria "kółeczka" ;)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/232c4297d9b5b537.html

i przerzutka z której pochodzi (co ciekawe, dalej bez problemu
obsługuje cały wielotryb, luzów też nie ma - to tak uzupełniająco do
dyskusji o wyższości xtr nad innymi przerzutkami :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/193b8bd0d307306d.html

- kategoria "100% china" (po jednym roku lekkiego używania, firma
Duro)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d19fa998c28898a0.html

- kategoria "żelki" (co się robi z siodełkiem żelowym z "klimą" - im
cięższy zadek tym większe dziury; potwierdzone w dwóch przypadkach)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9605f7dc98e93b2.html

Dawać swoje ;)

Data: 2009-04-26 00:56:56
Autor: Dżejm
galeria osobliwości :-)
[...]
- kategoria "żelki" (co się robi z siodełkiem żelowym z "klimą" - im
cięższy zadek tym większe dziury; potwierdzone w dwóch przypadkach)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9605f7dc98e93b2.html

Też potwierdzam. Drogie (OIDP) i badziewne siodełko. Moje po pierwszym pęknięciu pojeździło jeszcze trochę oklejone czarną taśmą izolacyjną :), ale potem je wywaliłem.

pozdro

galeria osobliwości :-)