[press] galeria z zawodow "Sherpa Rallye"

Data: 2009-10-28 12:25:43
Autor: bratPit[pr]
[press] galeria z zawodow "Sherpa Rallye"
Witajcie,
wreszcie interesująca galeria na onecie
http://wiadomosci.onet.pl/133442,21,0,pokaz.html
w skrócie :
'zawody "Sherpa Rallye", początek zawodów przy schronisku nad Popradzkim Stawem na wysokości 1500 m n.p.m. Meta znajduje się przy chacie pod Rysami na wysokości 2250 m n.p.m najlepszy czas: 1 godzina, 28 minut i 4 sekundy, z obliczeń wynika że każdy uczestnik niósł po ponad 36kg ładunku',
trzeba przyznać nieźle,
będąc tam we wrześniu niestety poległem, ale nie w walce z górami, a ze stawami kolanowymi chlip chlip :/
brat

Data: 2009-10-30 10:29:43
Autor: J_K_K

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hc99nr$iqs$1inews.gazeta.pl...
będąc tam we wrześniu niestety poległem, ale nie w walce z górami, a ze stawami kolanowymi chlip chlip :/

Na "dobry początek": ściągacze na kolana, kijki
i jeść galaretki :-)

Pzdr

JKK

[press] galeria z zawodow "Sherpa Rallye"