galerianki

Data: 2009-10-21 14:02:02
Autor: Gosia
galerianki
ja jeszcze nie byƂam nna tym w kinie, ale sƂyszaƂam ĆŒe pokazuje ten film caƂą prawdę jaka jest.

Data: 2009-10-21 14:22:34
Autor: Ensitherum
galerianki
Gosia pisze:
ale sƂyszaƂam ĆŒe pokazuje ten film caƂą prawdę jaka jest.

o tobie?

Data: 2009-10-21 16:12:45
Autor: schizoidalna
galerianki
Gosia pisze:
ja jeszcze nie byƂam nna tym w kinie, ale sƂyszaƂam ĆŒe pokazuje ten film caƂą prawdę jaka jest.

Tu TwĂłj nauczyciel - za ten wpis droga Gosiu jedynka, bo zmieniƂem zdanie - nie moĆŒna jednak zaƛmiecać takimi wpisami list dyskusyjnych.

pozdrowienia i do zobaczenia w szkole

Data: 2009-10-28 08:30:07
Autor: eMaethi
galerianki
On 21 PaŒ, 15:12, schizoidalna <d...@email.me> wrote:
Gosia pisze:

> ja jeszcze nie byłam nna tym w kinie, ale słyszałam że pokazuje ten film
> cał± prawdê jaka jest.

Jak dla mnie film cholernie przerysowany.

galerianki