[id] gangi vs. gliniarze w Los Angeles

Data: 2009-11-20 19:01:37
Autor: TeleV
[id] gangi vs. gliniarze w Los Angeles
widziałem taki film w polskiej telewizji, późnym wieczorem lub w nocy z
10-15 lat temu:
- akcja działa się w Los Angeles, zapewne w biedniej dzielnicy niskich
budynków mieszkalnych
- gliniarze jak chcieli wjechać do takiej chaty to wyważali drzwi takim podręcznym
policyjnym taranem
- jak już wjechali to wyciągnęli jakiegoś kolesia całkiem nagiego

tyle pamiętam; tzn. film był brutalny [jak rzeczywistość w której akcja była osadzona] ale nie wiem czy tam były wątki dirty cops, czy właściwymi bohaterami opowieści byli policjanci czy też
przestępcy, czy to było to jakimś napadzie czy tylko tak ogólnie o wojnie
gangów [ale raczej to ostatnie, czyli o rywalizacji poszczególnych grup i
rozpracowywanie ich przez gliniarzy]

na 100% nie chodzi tu o Training Day ani o Deep Blue- tamten film puścili w
polskiej TV co najmniej z 2-3 lata wcześniej niż te zostały nakręcone; do
tego trzeba brać poprawkę, że film musiał przebyć Atlantyk i trafić na mały
ekran; zakładam że powstał gdzieś między 1990-1996

co jeszcze mogę powiedziec na pewno:
- akcja nie działa się na Wschodnim Wybrzeżu
- nie dotyczyła sztuk walki [żadne tam triady, Jackie Chany i bieganie po
ścianach]
- nie była to głupkowata komedia pseudosensacycjna w rodzaju Gliniarza z
Beverly Hills
- jeżeli występował w nim Tupac Shakur [o ile występował] to nie był to: Gang Related,
Gridlock'd, Bullet

TV

[id] gangi vs. gliniarze w Los Angeles