garaż i płytki

Data: 2017-06-10 19:30:03
Autor: pawlo
garaż i płytki
Pare dni temu robili mi płytki w garażu i zastanawiam się ile mam czekać żeby się wszystko utwardziło i nie zapadało żeby wjechać samochodem.

Data: 2017-06-10 21:50:02
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
garaż i płytki
Powitanko,

 ile mam czekać żeby się wszystko utwardziło i nie zapadało żeby wjechać samochodem.

Z pewnością jest to napisane na opakowaniu kleju. Ale jak to już parę dni i koniecznie musisz, to myślę, że można wjechać.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

garaż i płytki