garmin conect/ garmin training center

Data: 2012-08-14 08:28:51
Autor: bans
garmin conect/ garmin training center
W dniu 2012-08-13 20:30, Lukasz Goran pisze:

     Kupuje komputerek garmina. Na szybko ogladałem dwie wymienione w tytule
aplikacje. Czy moje pierwsze wrażenie jest mylne...? Czy aplikacja netewa
jest zdecydowanie ciekawsza i daje większe możliwość?

Zdecydowanie jest lepsza, ale... niestety, też ubogie (od strony "społecznej")

Ale GTC i tak polecam zainstalować - inne programy tego typu (np. Sport Tracks czy nawet garminowskie (!) Mapsource  przy eksporcie pliku do formatu gpx obcinają dane dotyczące pulsu.

Innymi słowy - polecam GTC i np. endomondo (choć przyznaję bez bicia, że z endomondo zrezygnowałem zirytowany absurdalnymi wartościami spalonych kalorii podawanymi przez ten program)

--
bans

Data: 2012-08-14 02:10:47
Autor: Wilk
On 14 Sie, 08:28, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-08-13 20:30, Lukasz Goran pisze:

>      Kupuje komputerek garmina. Na szybko oglada em dwie wymienione w tytule
> aplikacje. Czy moje pierwsze wra enie jest mylne...? Czy aplikacja netewa
> jest zdecydowanie ciekawsza i daje wi ksze mo liwo ?

Zdecydowanie jest lepsza, ale... niestety, te ubogie (od strony
"spo ecznej")

Ale GTC i tak polecam zainstalowa - inne programy tego typu (np. Sport
Tracks czy nawet garminowskie (!) Mapsource  przy eksporcie pliku do
formatu gpx obcinaj dane dotycz ce pulsu.

No akurat ten powód do instalacji GTC nie ma żadnego sensu - bo Garmin
Connect robi dokładnie to samo, też nie obcina danych pulsu przy
eksporcie do pliku GPX.

Natomiast Garmin Connect - to przede wszystkim bardzo wygodna
platforma do przechowywania i udostępniania w sieci swoich tras oraz
do podstawowej analizy. Natomiast jeśli zależy nam na dokładniejszej
analizie - to tutaj zdecydowanie Sport Tracks to numer 1, przebija GTC
bardzo wyraźnie. Jak jest z eksportem do GPX - trzeba by też sprawdzić
w najnowszej (płatnej wersji); bo starszej darmowej już od dawna nie
ulepszają.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-15 08:50:38
Autor: bans
W dniu 2012-08-14 11:10, Wilk pisze:

Natomiast jeśli zależy nam na dokładniejszej
analizie - to tutaj zdecydowanie Sport Tracks to numer 1, przebija GTC
bardzo wyraźnie.

Jedna uwaga - nie wiem jak w najnowszej wersji, ale 2.0 nie rozpoznaje jeszcze Edge 500. I co gorsza -  ma problemy z załadowaniem *.gpx z okrążeniami, trzeba korzystać z *.tcx.

--
bans

Data: 2012-08-15 17:05:36
Autor: Lukasz Goran
garmin conect/ garmin training center
Hej
    W garminie jet możliwość wprowadzenia przebiegu dla poszczególnych rowerów- dlaczego największa wartość jaką mogę wprowadzić to 42949???
Łukasz Gądzik

garmin conect/ garmin training center