gaśnie na gazie i na benzynie...

Data: 2010-02-10 09:45:42
Autor: Agent
gaśnie na gazie i na benzynie...

Użytkownik "Tolek" <gdynianin@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hksigv$79a$1news.onet.pl...
witam,
posiadam Octavię z silnikiem 1,6 AEE z sekwencją z 2000 roku.
od dłuższego czasu mam problem z falującymi obrotami - raz na ciepłym silniku raz na zimnym i na gazie i na benzynie.
podłączony komputer nie pokazuje żadnej usterki.
w czym problem?

A czyściłeś przepustnicę? U mnie to pomogło ale w Fabii. Po czyszczeniu nieraz trzeba robić adaptacje na komputerze ale w niektórych przypadkach udaje się bez. ASO bierze za czyszczenie 50-60 zł ale nieraz doliczaja sobie ok.120 zł właśnie za adaptację. Czyszczenie nie jest trudne i mozna zrobić je też samemu.

gaśnie na gazie i na benzynie...