Data: 2015-08-15 10:53:11 | |
Autor: zhbick | |
gaśnie po odpaleniu | |
Dziś (świeżo po zmianie oleju na gęstszy z 5W30 na 10W40 chociaż nie widzę związku) pojawił się problem z odpaleniem starej Renówki z silnikiem 1.4 8V - odpala bez problemu, ale natychmiast (1-2 sek) gaśnie. Za każdym razem.
Jeśli lekko wcisnę gaz, to daje się odpalić. Po puszczeniu gazu po kilku sekundach od odpalenia, na jałowym biegu chodzi normalnie, pracuje równo. Co Szanowni Państwo obstawiacie, przytkany filtr paliwa, czy coś jeszcze mogło się skitrać? |
|
Data: 2015-08-15 12:36:35 | |
Autor: saparata | |
gaĹnie po odpaleniu | |
W dniu 2015-08-15 o 10:53, zhbick pisze:
Dziś (świeżo po zmianie oleju na gęstszy z 5W30 na 10W40 chociaż nie1.Regulacja biegu jałowego na zimnym silniku jest za mała, jest taka śrubka do regulacji przy lince gazu 2.Ruszyłeś coś pod maską typu, przemieściłeś , rozłączyłeś a nawet o tym nie wiesz |
|
Data: 2015-08-15 21:09:11 | |
Autor: PiteR | |
gaśnie po odpaleniu | |
na ** p.m.s ** saparata pisze tak:
1.Regulacja biegu jałowego na zimnym silniku jest za mała, jest taka śrubka do regulacji przy lince gazu tak, była dobra a teraz jest za mała :) -- Ausfahrt. The biggest city in Germany. |
|
Data: 2015-08-15 21:21:09 | |
Autor: PiteR | |
gaśnie po odpaleniu | |
na ** p.m.s ** zhbick pisze tak:
Dziś (świeżo po zmianie oleju na gęstszy z 5W30 na 10W40 chociaż I właśnie teraz się przytkał? Dowiedział się, że zmieniasz olej i wziął się przytkał cham jeden :) Zrobiłeś nieszczelnośc w dolocie, oparłeś się o rurę, skrzywiłeś złamałeś coś, czujnik w kolektorze dolotowym złamałeś, urwałeś jakiś przewód, przepustnica brudna, brudny olej przez odmę zarzygał przepustnicę któż to wie :) -- Ausfahrt. The biggest city in Germany. |