Data: 2009-12-07 10:20:34 | |
Autor: Kefir | |
[tech] gasniecie na wolnych obrotach | |
Elou!
"Zapek" <zapek@konto.pl> wrote in message news:hfgff1$bc6$1polsl.pl... Witam.Dobic? Pacjent - Honda XR600R 94r.Staruszek. Motocykl odpala bez problemow,wkreca sie i schodzi z obrotow jak nalezy.[...] Gdzie teraz szukac przyczyny ??? Jak chlopek-roztropek, z racji wieku pacjenta, przygladalbym sie raczej ukladowi zasilania paliwem, poczawszy od zawartosci zbiornika do gaznika/krocca ze szczegolnym uwzglednieniem poziomu paliwa. Przypominam: w czasi jazdy z wiekszymi odtwarciami przepustnicy zasilanie idzie dysza glowna, na biegu jalowym (jak samam nazwa wskazuje) przez dysze biegu jalowego, wiec zbyt niski poziom paliwa w studzience dyszy, np na skutek zbyt wolnego splywania do gaznika w czasie jazdy, da efekt jak wyzej. PS Tak, wiem, sluchamy coz to zdarzylo sie innym i dlubiemy tak gdzie umiemy ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-12-07 12:35:57 | |
Autor: zbigi | |
[tech] gasniecie na wolnych obrotach | |
Kefir pisze:
"Zapek" <zapek@konto.pl> wrote in message news:hfgff1$bc6$1polsl.pl... Nie gadaj bzdur matuzalemie - z ktorego roku jestes? :P Motocykl odpala bez problemow,wkreca sie i schodzi z obrotow jak nalezy.[...] A nie ma za nisko ustawionych obrotow biegu jalowego? ;) -- zbigi (i... ;) ) |
|
Data: 2009-12-07 16:05:43 | |
Autor: Zapek | |
[tech] gasniecie na wolnych obrotach | |
Uzytkownik "zbigi" <zbiegusek@wirtualnaPolsza.pl> napisal
A nie ma za nisko ustawionych obrotow biegu jalowego? ;) Nie nie ma ;) Poza tym sasiedzi juz zaczynaja mnie lubiec inaczej jak robie cos przy moto na ogromnym 3 blokowym osiedlu majac garaz tuz przed balkonami/oknami... -- Zapek |
|
Data: 2009-12-07 16:04:05 | |
Autor: Zapek | |
[tech] gasniecie na wolnych obrotach | |
Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal
"Zapek" <zapek@konto.pl> wrote in messageMozesz sporbowac w sobote. Przy Tobie szczeniak :-]Pacjent - Honda XR600R 94r.Staruszek. Jak chlopek-roztropek, z racji wieku pacjenta, przygladalbym sie raczej ukladowi zasilania paliwem, poczawszy od zawartosci zbiornika do gaznika/krocca ze szczegolnym uwzglednieniem poziomu paliwa. W zasadzie (chyba?) tylko to mi pozostaje. Zdemontuje gaznik w wolnej chwili. Wyczyszcze,posprawdzam ustawienia. Zerkne rowniez do baku/kranika chociaz wydaje mi sie,ze tam jest ok. Przypominam: w czasi jazdy z wiekszymi odtwarciami przepustnicy zasilanie idzie dysza glowna, na biegu jalowym (jak samam nazwa wskazuje) przez dysze biegu jalowego, wiec zbyt niski poziom paliwa w studzience dyszy, np na skutek zbyt wolnego splywania do gaznika w czasie jazdy, da efekt jak wyzej. Czyli idac tym tropem gaznik i dysza wolnych obrotow. Rozmawialem z uzytkownikami XR 600 i ponoc te gazniki sa kaprysne i trudne do regulacji. Zamiana na podcisnieniowy z Dominatora ponoc pomaga. No ale skoro kiedys bylo dobrze to i teraz powinno byc ? PS Tak, wiem, sluchamy coz to zdarzylo sie innym i dlubiemy tak gdzie umiemy ;)No i jeszcze dodatkowy plus,ze wysylamy do Elseriwsu,ufamy im,placimy. A problem pozostaje !!! :-/ -- Zapek P.S. Dodatkowym problemem jest brak ogrzewania/pradu w garazu (blaszak) :-/ |
|
Data: 2009-12-07 16:08:28 | |
Autor: newrom | |
[tech] gasniecie na wolnych obrotach | |
On Mon, 7 Dec 2009 16:04:05 +0100, "Zapek" <zapek@konto.pl> wrote:
Moge Ci sprzedac zippo do odpalenia padliny, 2 problemy za jednym zamachem! pozdr pomocny newrom PS. ew. potrzebujesz takiego haczyka, pokaz Ci w sobote. -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2009-12-09 08:10:59 | |
Autor: Jackare | |
[tech] gasniecie na wolnych obrotach | |
Użytkownik "Zapek" <zapek@konto.pl> napisał w wiadomości news:hfj5eh$uto$1polsl.pl...
Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal Czyli idac tym tropem gaznik i dysza wolnych obrotow.To może też być jakieś fałszywe powietrze. Wskazuje na to występowanie usterki po nagrzaniu się silnika. Zwiększają się wtedy luzy, szczeliny i takie tam gdzie powietrze moze się przedostawać rozwalając mieszankę. W jednych przypadkach silnik będzie szalał na wolnych obrotach (będą rosły i spadały) w innych zgaśnie. To że kiedyś było dobrze może oznaczać, że coś się zużyło i dobrze już nie jest :). Trzeba szukać w samym gaźniku i miesach połączenia gaźnika z silnikiem (kołnierze, króćce i kolektory) -- Jackare |