[tech] gasniecie na wolnych obrotach

Data: 2009-12-29 20:04:04
Autor: Zapek
[tech] gasniecie na wolnych obrotach
Kiedys napisalem :

Pacjent - Honda XR600R 94r.
Motocykl odpala bez problemow,wkreca sie i schodzi z obrotow jak nalezy.
Jednak po zagrzaniu sie dosc czesto gasnie na wolnych obrotach.

Po sprawdzeniu roznych wariantow i w koncu zdjeciu glowicy okazalo sie,ze
wszystkie zawory sa nieszczelne...
Przy 'okazji' dam zmierzyc owalizacje tloka i zobacze co dalej nastapi...

Dzieki za podpowiedzi.

--
Zapek
xr600r

Data: 2010-01-15 14:25:09
Autor: Zapek
[tech] gasniecie na wolnych obrotach
No to ciag dalszy przygod :-/

Kiedys napisalem :
Motocykl odpala bez problemow,wkreca sie i schodzi z obrotow jak nalezy.
Jednak po zagrzaniu sie dosc czesto gasnie na wolnych obrotach.

Wymienione pierscienie na oryginalne Honda.
Zawory dotarte i ustawione jak nalezy.
Rozrzad nowy.
Kompresja git.
Cewki magneta,impulsator,modul-sprawdzone w Elserwisie i ok ( komus trza wierzyc...).
Cewka WN nowa.
Gaznik sprawdzony-wyglada na ok.
A ta kurwa nadal gasnie :-/

Albo jakas pierdola albo -nie chce kto kupic doinwestowanej xr'y ??? :-/

--
Zapek
P.S. Jeszcze bede probowal zamienic gaznik z innej xr'y...

Data: 2010-01-15 15:50:22
Autor: juhass
[tech] gasniecie na wolnych obrotach
Zapek pisze:
No to ciag dalszy przygod :-/

Kiedys napisalem :
> [...]

Gaznik sprawdzony-wyglada na ok.
A ta kurwa nadal gasnie :-/

Albo jakas pierdola albo -nie chce kto kupic doinwestowanej xr'y ??? :-/

Nie mam historii dyskusji ale nie widzę żebyś pisał coś o przewodzie WN i fajce, choć jak zmieniałeś cewkę to pewno i to... W każdym razie u mnie kiedyś pomogło...

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2010-01-15 17:16:09
Autor: Michał V-R
[...]

Ja bym jeszcze raz sprawdzil dysze wolnych obrotow i ustawienie biegu jalowego. Na mysl mi przychodzi jeszcze jedna rzecz - akumulator, jak jak jest kiepski, to na wolnych bedzie zarl prad z alternatora a na iskre moze juz nie starczac. Sprawdz jak tam u niego z pojemnoscia, albo jak masz mozliwosc zamien na inny, dobry i sprawdz.
Nie znam tego modelu, wiec tak gdybam...

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-01-16 11:27:11
Autor: Zapek
[tech] gasniecie na wolnych obrotach
Odpowiem zbiorczo:

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości news:hiq4cb$l81$1inews.gazeta.pl...

Ja bym jeszcze raz sprawdzil dysze wolnych obrotow i ustawienie biegu jalowego.
Gaznik byl rozbierany/utawiany/sprawdzany.
Jednak z opinii uzytkownikow wiem,ze jest kaprysny bardzo.

Na mysl mi przychodzi jeszcze jedna rzecz - akumulator
Nie posiada.

Użytkownik "juhass" <juchass@poczta.fm> napisał

Nie mam historii dyskusji ale nie widzę żebyś pisał coś o przewodzie WN i fajce, choć jak zmieniałeś cewkę to pewno i to... W każdym razie u mnie kiedyś pomogło...
Wymieniona cewka,kabel i fajka. I swieca.

Użytkownik "Ivam"  napisał

A sprawdzal to lewe powietrze i syf w baku?

Sprawdzal.Bak czysty jak łza dziewicy.
Lewe powietrze- nie widac aby takowe gdzies sie pojawilo.

Bede probowal wrzucic gaznik z Dominatora-podobno daje rade.
Tylko nie wiem czy mi sie jeszcze chce.

--
Zapek

Data: 2010-01-15 20:59:49
Autor: Ivam
[tech] gasniecie na wolnych obrotach
Użytkownik "Zapek" <zapek@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hipqaq$1j5$1@polsl.pl...
No to ciag dalszy przygod :-/
(...)

A sprawdzal to lewe powietrze i syf w baku?

--
pzdr:
Ivam

[tech] gasniecie na wolnych obrotach