gaz do matiza?

Data: 2010-03-25 20:25:35
Autor: mirek
gaz do matiza?
Samochód mam już ponad 10 lat więc nie wiem czy to się zdąży zwrócić i jeszcze coś zaoszczędzić zanim zgnije.
Obecnie miesięcznie robię 1600 km miesięcznie na dojazdy do pracy i średnio na paliwo wydaję 5 stów co na taki mini samochodzik jest kwotą zdecydowanie za wysoką.

Rower se kup. giant polecam

Data: 2010-03-25 20:45:32
Autor: mo
gaz do matiza?

Użytkownik "mirek" <antySpam@Spam.com> napisał w wiadomości news:hogdbe$ade$1news2.ipartners.pl...
[...]

mam dwa, wyczynowego Treka do XC i zjazdowe Norco więc za kolejny rower dziękuję, te dwa i tak kosztowały mnie dużo za dużo a nie bardzo mam czas na nich jeździć.
O gazowanie matiza pytałem, do pracy mam za daleko na rower niestety

PS Gianta też kiedyś końcem lat 90-tych miałem ale się wziął i pękł.

gaz do matiza?