gaz do matiza?

Data: 2010-03-27 03:21:37
Autor: Jerzy
gaz do matiza?
Użytkownik "mo" napisał w wiadomości :

Fakt, jak ja prowadziłem to ten silnik katowałem niesamowicie więc duże spalanie traktowalem raczej jako naturalną konsekwencję
ale teraz za kierownicą siedzi kobieta, osoba, która dopiero zrobiła prawo jazdy i jedzie spokojnie z normalną prędkoscią przelotową 70-90 km/h i spalanie jest takie samo jak u mnie, więc pewnie aby utrzymać spalanie na nizszym poziomie należało by prowadzić z prędkością kapelusznika - 50-60 km/h.

Ty lepiej w pierwszej kolejności poszukaj przyczyny takiego spalania.
Miałem kiedyś Matizam, przejechałem nim ponad 200 tys km  - bardzo dobrze go wspominam, nie dość że niezawodny był to jeszcze mimo brutalnego traktowania nigdy nie udało mi się przekroczyć 6,5L/100km Pb. Po zagazowaniu brał 7-8L/100km LPG. Jak go sprzedawałem miał na liczniku 320 000 km a silnik wciąż (bez żadnych remontów) chodził jak zegarek.

Pozdrawiam

Jurek

gaz do matiza?