gazeta meleszki pisze,ze nie cierpi rydzyka - bo ten

Data: 2009-07-12 16:41:46
Autor: jan kowalski
gazeta meleszki pisze,ze nie cierpi rydzyka - bo ten
jest porzadnym czlowiekiem...

Data: 2009-07-12 16:57:15
Autor: marq111
gazeta meleszki pisze,ze nie cierpi rydzyka - bo ten
a ja nie cierpię Rydzyka,bo jest nienawistnym ,religijnym ekstremistą...

Data: 2009-07-13 08:30:32
Autor: pluszowy miś

Użytkownik " marq111" <marq111@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h3d4lb$cvo$1inews.gazeta.pl...
a ja nie cierpię Rydzyka,bo jest nienawistnym ,religijnym ekstremistą...

--

Nawet jak tak by było, to dlaczego go niecierpisz, przecież stajesz się wtedy taki sam ? ... nie warto słuchać mediów i ich nagonki ... Dla mnie Rydzyk poprostu jest, kiedyś z zaciekawieniem obserwowałem jak jest obrażany, posłuchałem więc sobie trochę Radia Maryja, sporo modlitw i religii kóra nie będzie trafiać do ludzi niezbyt kościołem zainteresowanych... ale po  drugiej stronie programy edukacyjne, dużo darmowej wiedzy której próżno szukać w mediach o bardziej atrakcyjnej formie, to samo jest z telewizją trwam, jakby wyciąć programy religijne, to byłaby to najbardziej wartościowa stacja pod względem edukacyjnym... Dla każdego coś dobrego, dziwi mnie ciągła ta nagonka na Rydzyka, blokowanie inicjatyw geotermalnych, odbieranie środków etc. Wydaje mi się, że część ludzi ma uraz do religji czerpiąc z własnych doświadczeń przymusu jej stosowania w młodości, ewentualnie jest młodym człowiekiem będącym pod władzą rodzicielską i nakazami religijnymi, najlepiej wtedy swój bunt zwrócić namacalnie na osobę.... Pewne grupy na tym bazują... pozdr :)

Data: 2009-07-13 10:30:56
Autor: flower
Użytkownik "pluszowy miś" <sebastorage@go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]

każdego coś dobrego, dziwi mnie ciągła ta nagonka na Rydzyka, blokowanie
inicjatyw geotermalnych, odbieranie środków etc.

A mnie nie dziwi, bo zwiększa popularność wśród półgłówków.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-07-14 01:20:19
Autor: PK
Dnia Mon, 13 Jul 2009 08:30:32 +0200, pluszowy miś napisał(a):

dziwi mnie ciągła ta nagonka na Rydzyka, blokowanie inicjatyw geotermalnych, odbieranie środków etc.

Mnie nie dziwi.
To jedyne wpływowe media niezależne od posowieckich mafii i dlatego
stanowiące dla nich zagrożenie.

Data: 2009-07-13 11:16:22
Autor: Andrzej Adam Filip
NTG - gazeta meleszki pisze,ze nie cierpi rydzyka - bo ten
"jan kowalski" <metaas123.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
jest porzadnym czlowiekiem...

Ile procent przez to spadnie WIG20?

news:pl.soc.polityka to osobna grupa.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Przyjaciela poznaje się w trudnym czasie.

Data: 2009-07-13 09:38:37
Autor: jan kowalski
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
"jan kowalski" <metaas123.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
> jest porzadnym czlowiekiem...

Ile procent przez to spadnie WIG20?

news:pl.soc.polityka to osobna grupa.

stajnia karkosika rosnie w sile
stajnia rudego to bufetowa, dozorca,po mywaki i esbecy...
wig przez to traci..... --

gazeta meleszki pisze,ze nie cierpi rydzyka - bo ten