gazeta.pl

Data: 2011-05-26 11:59:18
Autor: PawelK vel Pablo
gazeta.pl
Swego czasu znana z akcji:
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,59445,5614551,WSZYSCY_SIE_ZMIESCIMY.html

od jakiegoś czasu nakręca licznik odwiedzin artykułami typu:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,9667639,Czytelnik__Czy_to_zmowa_policji_z_motocyklistami_.html
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,9574223,Motocykle__to_przeszkadza_mieszkancom__Opinie.html

Czy w walce o klienta-czytelnika to już nie ma żadnych granic?
Można skłócić wszystkich ze wszystkimi byle tylko podnieść "klikalność"?

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-05-26 12:02:35
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
gazeta.pl
PawelK vel Pablo napisał(a):
Czy w walce o klienta-czytelnika to już nie ma żadnych granic?
Można skłócić wszystkich ze wszystkimi byle tylko podnieść "klikalność"?

No wlasnie dales sie zlapac, wiec potencjalny klikacz jestes. Mi to sie nawet nie chce kliknac w to co podeslales, bo wiadomo ze nic ciekawego tam nie ma.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-05-26 12:08:52
Autor: PawelK vel Pablo
gazeta.pl
Dnia 146 roku bieżącego, Kamil Nowak 'Amil' zeznał(a) jak następuje:

PawelK vel Pablo napisał(a):
> [...]

No wlasnie dales sie zlapac, wiec potencjalny klikacz jestes. Mi to
sie nawet nie chce kliknac w to co podeslales, bo wiadomo ze nic

Mam rssy z warszawa.gazeta.pl w telefonie, to zobaczyłem nagłówek i tak
mnie naszło takie pytanie. Fakt, zanim wysłałem posta przeczytałem

Data: 2011-05-26 12:13:43
Autor: lotti
gazeta.pl
No wlasnie dales sie zlapac, wiec potencjalny klikacz jestes. Mi to

a mnie siê podoba. Pojebów ktu¿y palo gumê w nocy nale¿a³oby odstrzeliæ a nie pisac w gazêcie (zkoond in±d bardzo dobrej, na poziomeie wsch. europejckim)

jk

Data: 2011-05-26 12:05:01
Autor: Grzegorz Rogala
gazeta.pl
W dniu 26-05-2011 11:59, PawelK vel Pablo pisze:

Czy w walce o klienta-czytelnika to już nie ma żadnych granic?
Można skłócić wszystkich ze wszystkimi byle tylko podnieść "klikalność"?

Miej to gleboko w piździe, sezon ogorkowy wiec jak zwykle na wiosne to samo od zawsze. Olac a gazete w wersji papierowej uzywac w kiblu.

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-05-26 12:07:49
Autor: juhass
gazeta.pl
W dniu 2011-05-26 11:59, PawelK vel Pablo pisze:
Czy w walce o klienta-czytelnika to już nie ma żadnych granic?
Można skłócić wszystkich ze wszystkimi byle tylko podnieść "klikalność"?

Ot kapytalizm Panie,
papierowe gazetki sie przestają sprzedawać, trza umieszczać jak najwięcej krzyczących reklam na portalu. I jeszcze nakłonić ludzi do klikania takimi właśnie nagłówkami. Na swoje trzeba wyjść, choćby po trupach.

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2011-05-26 12:20:05
Autor: KJ Siła Słów
gazeta.pl
W dniu 2011-05-26 11:59, PawelK vel Pablo pisze:

Można skłócić wszystkich ze wszystkimi byle tylko podnieść "klikalność"?

Olej gazety i popatrz co się dzieje na mieście.

Od 2-3 lat motocykle mają w Wawie dobrze. 95% aut robi Ci miejsce, reszta może się zagapi, może się za bardzo nie poczuwa, ale od całego poprzedniego roku nie spotkałem się z przypadkiem ewidentnej chamówy wobec mnie, nawet takiej drobnej jak sztuczka ze spryskiwaczem

Co nie znaczy że już nie trzeba uważać.

A że niektórych pojebało i muszą się lansować w centrum na pustych wydechach i permamentnych długich?
Może by McDonald Świętokrzyski zrobił jakąś promocję za ciche wydechy abo cuś...

KJ

Data: 2011-05-26 12:27:03
Autor: PawelK vel Pablo
gazeta.pl
Dnia 146 roku bieżącego, KJ Siła Słów zeznał(a) jak następuje:

A że niektórych pojebało i muszą się lansować w centrum na pustych wydechach i permamentnych długich?
Może by McDonald Świętokrzyski zrobił jakąś promocję za ciche wydechy abo cuś...

Niby masz rację, problem tylko w tym że zwykły szary czytelnik takiego
"newsa" pakuje wszystkich do jednego worka. Niezależnie z pustym czy
fabrycznym wydechem...

Data: 2011-05-26 03:39:26
Autor: Gawron
gazeta.pl
On 26 Maj, 12:27, PawelK vel Pablo <e-m...@w.stopce> wrote:
Dnia 146 roku bie¿±cego, KJ Si³a S³ów zezna³(a) jak nastêpuje:

> A ¿e niektórych pojeba³o i musz± siê lansowaæ w centrum na pustych
> wydechach i permamentnych d³ugich?
> Mo¿e by McDonald ¦wiêtokrzyski zrobi³ jak±¶ promocjê za ciche wydechy
> abo cu¶...

Niby masz racjê, problem tylko w tym ¿e zwyk³y szary czytelnik takiego
"newsa" pakuje wszystkich do jednego worka. Niezale¿nie z pustym czy
fabrycznym wydechem...

I psuje Ci wizerunek???

Gawron
AT

Data: 2011-05-26 12:46:15
Autor: PawelK vel Pablo
gazeta.pl
Dnia 146 roku bie¿±cego, Gawron zezna³(a) jak nastêpuje:

> Niby masz racjê, problem tylko w tym ¿e zwyk³y szary czytelnik
> takiego "newsa" pakuje wszystkich do jednego worka. Niezale¿nie z
> pustym czy fabrycznym wydechem...  I psuje Ci wizerunek???

Psuje wizerunek ka¿demu.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl
V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz"
FZS600 Fazer '01 52kkm
Warszawa Goc³aw

Data: 2011-05-26 12:50:17
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
gazeta.pl
PawelK vel Pablo napisa³(a):

Psuje wizerunek ka¿demu.

Ja mam swoj wizerunek w dupie. Widac go tylko wtedy jak sie schylam.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-05-26 13:17:44
Autor: gildor
gazeta.pl
W dniu 26.05.2011 12:50, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
PawelK vel Pablo napisa³(a):

Psuje wizerunek ka¿demu.

Ja mam swoj wizerunek w dupie. Widac go tylko wtedy jak sie schylam.

chyba zawijam. jak siê schyliæ, ¿eby co¶ w dupie zobaczyæ? joge æwiczysz?

--
- gildor

Data: 2011-05-26 14:13:27
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
gazeta.pl
gildor napisa³(a):
chyba zawijam. jak siê schyliæ, ¿eby co¶ w dupie zobaczyæ?

W lusterku. Motocyklowym.

joge æwiczysz?

joga to mi z renki je

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-05-26 14:39:06
Autor: Roman Niewiarowski
gazeta.pl

W lusterku. Motocyklowym.

pomniejszajacym ?

joga to mi z renki je

Nie wiedzialem ze ten piesek tak sie wabi...

pozdr
newrom

Data: 2011-05-26 12:53:44
Autor: gildor
gazeta.pl
W dniu 26.05.2011 12:46, PawelK vel Pablo pisze:
[...]

nie ka¿demu. mi nie psuje. pisz za siebie. mnie w to nie mieszaj.

- gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2011-05-26 13:11:20
Autor: Roman Niewiarowski
gazeta.pl
W dniu 2011-05-26 12:46, PawelK vel Pablo pisze:

Psuje wizerunek ka¿demu.

Mnie nie.

pozdr
newrom

Data: 2011-05-27 10:51:12
Autor: amos
gazeta.pl
On 26 Maj, 12:46, PawelK vel Pablo <e-m...@w.stopce> wrote:
Psuje wizerunek ka¿demu.

Nie bierz do glowy.
Ludzie sami widza jak motocyklisci jezdza i wyrabiaja sobie opinie.

Pieniaczom i szukaczom dziury w caly to opinii nic nie odmieni, warto
jednak popracowac swoim zachowaniem na ogolne postrzeganie siebie i
innych motocyklistow, ktorzy jezdza z glowa.

Mysle, ze cale to bicie piany w internecie ma pewien sens - nam samym
pozwala zauwazyc, jakie zachowania nie naprawde psuja (normalnym)
ludziom krew. Pozostaje wiec ich sie wystrzegac i tyle.

Przeciez mozna jezdzic normalnie (w sposob akceptowalny dla wiekszosci
kierowcow samochodow, czyli nieutrudniajacy zycia) a jednak szybciej
od nich.

--
zdrowka
amos

Data: 2011-05-29 00:36:47
Autor: Sir Piernik
gazeta.pl
amos pisze:
....>8
Przeciez mozna jezdzic normalnie (w sposob akceptowalny dla wiekszosci
kierowcow samochodow, czyli nieutrudniajacy zycia) a jednak szybciej
od nich.

I tu sie mylisz - jesli bedziesz szybszy to masz u wiekszosci przekichane. Jesli jestes wolniejszy to masz przekichane :(
Gdzie sie nie obrocisz masz do tylu!
Wiec trzeba "robic swoje" i myslec na drodze za pozostalych...

Przypuszczam ze to sie bierze z kompleksow wiekszosci facetow za kolkiem, chcieli by ale albo zona nie pozwala, albo ich nie stac albo (to u tych bardziej kumatych) zazdrosc ze "sie nie nadaja" :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2011-05-30 07:58:02
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
gazeta.pl
amos napisa³(a):
Przeciez mozna jezdzic normalnie

Ale po co? Jezdzisz dla kogos czy dla siebie?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-05-26 12:47:09
Autor: KJ Siła Słów
gazeta.pl
W dniu 2011-05-26 12:27, PawelK vel Pablo pisze:

Niby masz rację, problem tylko w tym że zwykły szary czytelnik

Szarych czytelników zawsze możemy posypac brokatem od Magister Marii Magdaleny (co to jej wiÄ™kszość tÄ… razÄ… nie spotkaÅ‚a, bo za późno wyjechali, no chyba że ktoÅ› zapomniaÅ‚  plecaka...)

KJ

Data: 2011-05-26 11:33:40
Autor: AZ
gazeta.pl
On 2011-05-26, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Szarych czytelników zawsze możemy posypac brokatem od Magister Marii Magdaleny (co to jej wiÄ™kszość tÄ… razÄ… nie spotkaÅ‚a, bo za późno wyjechali, no chyba że ktoÅ› zapomniaÅ‚  plecaka...)

Albo ktos pilnowal tego plecaka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-27 15:04:44
Autor: Seba
gazeta.pl
Dnia Thu, 26 May 2011 11:59:18 +0200, PawelK vel Pablo napisa³(a):

Czy w walce o klienta-czytelnika to ju¿ nie ma ¿adnych granic?
Mo¿na sk³óciæ wszystkich ze wszystkimi byle tylko podnie¶æ "klikalno¶æ"?

Tutaj poszli w drug± stronê:
http://moto.pl/MotoPL/1,90109,9663648,Samochody_i_motocykle.html

--
Pozdrawiam,