gaznik 2t problem

Data: 2015-04-04 21:05:39
Autor: sorlotti
gaznik 2t problem
Witam mam problem z gaznikiem w 2t nie da sie wyregulowac gaznika mam srubke zakrecona gdyz dobrze jedzie tylko na poczatku nie chce wejsc na obroty a jak odkrece srubke troche to juz osiagi leca w dul skuter sie nie wkreca w pretkosc jak jechalem 75 to jak odkrece to 55-60 prosze o pomoc z tym skuterem

Data: 2015-04-04 23:14:37
Autor: johnny
gaznik 2t problem
W dniu 2015-04-04 23:05, sorlotti wali po oczach:

> mam srubke zakrecona

Na 100% śrubke masz poluzowaną =(:-o

Data: 2015-04-05 07:46:18
Autor: sorlotti
gaznik 2t problem
Ale mam zakrecona ona niema luzow nic --

Data: 2015-04-05 20:39:09
Autor: Arni
gaznik 2t problem
W dniu 05.04.2015 o 09:46, sorlotti pisze:
Ale mam zakrecona ona niema luzow nic

no to daj się jej trochę wyluzować.
A sam poczytaj może o regulacji gaźnika bo tam się niczym nie kręci tak na pałę

--
Arni

Data: 2015-04-05 21:31:17
Autor: sorlotti
gaznik 2t problem
No ja ja odkrecilem troche prawie nic i skuter ledwo chodzil szybko sie zbieral ale przy 20 chamuje do 10-5 i znowu i nie wiem co z nim jest na cieplym silniku odkrecalem srube albo dysze nowa bo mam seryjna tylko jak dawalem dysze 80 to tez kicha i strasznie kopci on moze gaznik padl minimalnie srubke odkrece i skuter nie chce chodzic

Data: 2015-04-06 07:27:57
Autor: tadzik
gaznik 2t problem
On Sun, 5 Apr 2015 21:31:17 +0000 (UTC), sorlotti <sorlotti@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
No ja ja odkrecilem troche

Jąkasz się czy naprawdę se jaja odkręciłeś?
--
Pozdro
tadzik

--