gazownictwo nie chce rozłożyć na raty wysokiego rachunku

Data: 2011-04-26 18:10:16
Autor: Andrzej Kłos
gazownictwo nie chce rozłożyć na raty wysokiego rachunku
anna pisze:
Witam, pomocy Byłam w zakł.gazowniczym z pro¶b± o rozłożenie zadłużenia na raty /4500,00 zł/to
okazało się ,że mam zapłacić do końca maja ,a jak nie to odetn± gaz.
Jak to jest ,że klient który płaci takie rachunki i dobrowolnie idzie z pro¶b± o
raty ci panowie tak nas załatwiaj± .
Czy mog± tak nas traktować??????????

jakby tam były przed przecinkiem dwa zera więcej, to rozmowa by wygl±dała inaczej. A tak wygl±da tak, jak wygl±da. Nie jeste¶ dla nich partnerem. Obowi±zku prywatna firma, od której co¶ tam kupiła¶, nie ma żadnego. Tylko dobra wola panienki z okienka.

andy_nek

Data: 2011-04-26 22:50:07
Autor: animka
gazownictwo nie chce rozłożyć na raty wy sokiego rachunku
W dniu 2011-04-26 18:10, Andrzej KĹ‚os pisze:
anna pisze:
Witam, pomocy
Byłam w zakł.gazowniczym z prośbą o rozłożenie zadłużenia na raty /4500,00 zł/to
okazało się ,że mam zapłacić do końca maja ,a jak nie to odetną gaz.
Jak to jest ,że klient który płaci takie rachunki i dobrowolnie idzie z prośbą o
raty ci panowie tak nas załatwiają .
Czy mogą tak nas traktować??????????

jakby tam były przed przecinkiem dwa zera więcej, to rozmowa by
wyglądała inaczej. A tak wygląda tak, jak wygląda. Nie jesteś dla nich
partnerem. Obowiązku prywatna firma, od której coś tam kupiłaś, nie ma
ĹĽadnego. Tylko dobra wola panienki z okienka.

No jeszcze chyba nie prywatna firma. W Warszawie gazownia nazywa siÄ™ Gazownia Warszawska.

--
animka

gazownictwo nie chce rozłożyć na raty wysokiego rachunku