gazownictwo nie chce rozłożyć na raty wysokiego rachunku

Data: 2011-04-26 21:16:06
Autor: to
gazownictwo nie chce rozłożyć na raty wysokiego rachunku
begin anna
Byłam w zakł.gazowniczym z prośbą o rozłożenie zadłużenia na raty
/4500,00 zł/to okazało się ,że mam zapłacić do końca maja ,a jak nie to
odetną gaz. Jak to jest ,że klient który płaci takie rachunki i
dobrowolnie idzie z prośbą o raty ci panowie tak nas załatwiają . Czy
mogą tak nas traktować??????????

Przecież masz na raty, płacisz co miesiąc.

gazownictwo nie chce rozłożyć na raty wysokiego rachunku