gazownictwo nie chce rozlozyc na raty wysokiego rachunku

Data: 2011-04-29 05:52:05
Autor: JaMyszka
W dniu środa, 27 kwietnia 2011, 20:48:22 UTC+2 użytkownik Andrzej Ława napisał:
> [...]
> Ha! Biorąc pod uwagę Twoje wcześniejsze wypowiedzi na temat
> kształtowania się cen gazu,
Niby które?

No, nie napinaj się tak;)
Ja też potrzebowałam czasu, by przyswoić  sobie emoty;p Bo przecież nie ja je wymyśliłam;p

> już wiem, czemu tak popierasz lokaty;p
> Bo podatek od nich jest największy
Bzdura.

Bzdura nie bzdura, ale od wygranej masz 10% podatku, a tu człowiek się napracuje i z oprocentowania obrotówki ściągają mu bez mała 30%;p

> (...)
I ten wywód ma dowodzić teorii, że lepiej jest wszystko przeputać potem szukać w panice kilku tysięcy (metoda inicjatorki wątku) czy że lepiej zapłacić z góry i niech sobie dostawca mediów więcej zarobi (metoda jednego z uczestników wątku)?

Ten wywód dowodzi, że każdy ma prawo wyboru co do dysponowania kwotą przed terminem w którym winien ją oddać - jak przewidywała to umowa. A jeśli ktoś ma ciągotki w stronę komunizmu, to łatwiejsza będzie emigracja do odpowiednich krajów, niż przeprowadzenie rewolucji w naszej Ojczyźnie.
Bo coś mi się widzi, że i Ty byś nie poszedł na barykady.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-04-29 15:00:38
Autor: Andrzej Ława
W dniu 29.04.2011 14:52, JaMyszka pisze:
[...]

Ja się pytam, a nie napinam.
[ciach]

Ten wywód dowodzi, że każdy ma prawo wyboru co do dysponowania kwotą przed terminem
w którym winien ją oddać - jak przewidywała to umowa.

To niech sobie dysponuje, tylko niech potem nie płacze, że ma 2 tygodnie
na zebranie 4500zł.

PS: zawijaj linie na max. 72 znaku.

gazownictwo nie chce rozlozyc na raty wysokiego rachunku