[totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....

Data: 2012-11-19 16:32:28
Autor: atm
[totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....
za chwile przetestuje ten wynalazek:
http://www.stardock.com/products/start8/download.asp

Data: 2012-11-19 16:49:30
Autor: atm
On 2012-11-19 16:32, atm wrote:
za chwile przetestuje ten wynalazek:
http://www.stardock.com/products/start8/download.asp

pierwsze wrazenie jak najbardziej pozytywne.

Data: 2012-11-19 16:14:03
Autor: Waldek Godel

On 2012-11-19 16:32, atm wrote:
za chwile przetestuje ten wynalazek:
http://www.stardock.com/products/start8/download.asp

pierwsze wrazenie jak najbardziej pozytywne.

Brawo, właśnie zacząłeś uprawiać sport jak wyznawca. Jeszcze chwile a
będziecie się mogli poszturchać węgorzami z azbestowym.

Zabrałeś się za cudowny, nowy, wspaniały i kompletnie emejzing system
operacyjny, który w zasadzie różni się od starego brakiem menu start.
Po czym zacząłeś pracowicie przywracać menu start. Gratulacje.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-11-19 16:29:35
Autor: W
[totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....
Waldek Godel wystukał, co następuje:

Zabrałeś się za cudowny, nowy, wspaniały i kompletnie emejzing system
operacyjny, który w zasadzie różni się od starego brakiem menu start.
Po czym zacząłeś pracowicie przywracać menu start. Gratulacje.

Oj marudzisz i naciągasz - równie dobrze można powiedzieć, że win7 od win95 różni się tylko kolorkami... akurat win8 wprowadza sporo udogodnień 'pod maską', ale jak dla mnie zmiany w UI (Metro/Moder/czycototam + zmiany w klasycznym desktopie) powodują, że jestem średnio skory do migracji... poza tym nie chce mi się instalować systemu, skoro postawiona 2,5 roku temu siódemka śmiga aż miło ;)

Data: 2012-11-19 16:39:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 19 Nov 2012 16:29:35 +0000 (UTC), W napisał(a):

Oj marudzisz i naciągasz - równie dobrze można powiedzieć, że win7 od win95 różni się tylko kolorkami... akurat win8 wprowadza sporo udogodnień 'pod

nie, tam były istotne różnice w środku. Win95 pochodził jeszcze od Windows
3.11, tak samo jak później Win95 i ME. XP pochodził od Windows NT i miał kompletnie inną architekturę niż W95.
Miał natomiast UI odziedziczony od W95 i rozwinięty w lepsze kolorki.
Różnica była więc DOKŁADNIE odwrotna jak pomiędzy W7 a W8.

[...]

Problem w tym, że tam nie ma żadnych innych istotnych różnic. W dodatku
bardzo mało który user w ogóle ogląda desktop (te kilka sekund po starcie
pomijam), a później ogląda się aplikacje, które w W8 wyglądają identycznie
(kosmetycznych różnic między IE9 a IE10 nie liczę, zresztą, kto używa IE?
Nie licząc OWA czy innych wynalazków, np. logmein).

W efekcie jedyna dobrze widoczną różnicą jest brak menu start

Data: 2012-11-19 17:35:03
Autor: atm
On 2012-11-19 17:29, W wrote:
[...]

Jest dostepny chyba tylko update, przynajmniej biorac pod uwage ludzkie pieniadze. O dziwo aktualizacja nie rozwala systemu. Na moim kompie przebiegla calkowicie bezbolesnie.

Data: 2012-11-19 16:48:50
Autor: W
[totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....
atm wystukał, co następuje:

[...]

Wiem, że jest update, wiem, że jest tani... ale biorąc pod uwagę 'don`t fix it if it ain`t broken' to na razie zostaje przy 7... a promo jest do końca roku więc mogę jeszcze poczekać ;)

Data: 2012-11-19 17:49:58
Autor: atm
On 2012-11-19 17:48, W wrote:
atm wystukał, co następuje:

[...]

Popieram.

Data: 2012-11-19 17:32:56
Autor: atm

On 2012-11-19 16:32, atm wrote:
[...]

To jakas lokalna dyscyplina sportowa w Twoich stronach?

Zabrałeś się za cudowny, nowy, wspaniały i kompletnie emejzing system
operacyjny, który w zasadzie różni się od starego brakiem menu start.
Po czym zacząłeś pracowicie przywracać menu start. Gratulacje.

Liczylem na glebsze zmiany i jeszcze lepsze zarzadzanie zasobami, patrzac jednak na efekty jest jak piszesz - pod maska wiele sie nie zmianilo natomiast tzw modern UI na desktopie uzywanym do pracy to wg mnie porazka.

Data: 2012-11-19 16:14:23
Autor: W

On 2012-11-19 16:32, atm wrote:
za chwile przetestuje ten wynalazek:
http://www.stardock.com/products/start8/download.asp

pierwsze wrazenie jak najbardziej pozytywne.

a jak się nie chce przepłacać za pożalsiębobzre produkty starcocka:
http://classicshell.sourceforge.net/ ;)

Data: 2012-11-19 17:22:47
Autor: atm
[totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....

pierwsze wrazenie jak najbardziej pozytywne.

a jak się nie chce przepłacać za pożalsiębobzre produkty starcocka:
http://classicshell.sourceforge.net/ ;)

Dzieki, przetestuje :]

Data: 2012-11-19 20:37:58
Autor: ...:::WISKOLER:::...
[totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą W naskrobał(a):

a jak się nie chce przepłacać za pożalsiębobzre produkty starcocka:
http://classicshell.sourceforge.net/ ;)

A jak sie chce mieć oryginalne logo W7 to:
http://www.youtube.com/watch?v=j695ZRdoXt8
--
....:::WISKOLER:::...

Stirlitz gnał swoim 600-konnym Mercedesem do Berlina.
Obok niego pędzili ss-mani na motocyklach.
 - Paparazzi - pomyślał Stirlitz.

Data: 2012-11-19 20:45:58
Autor: W
[totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....
 ...:::WISKOLER:::... wystukał, co następuje:

[...]

O-OT:
omfg... to zamiast machnąć artykuł, czy nawet najbardziej krótką notkę trzeba było zrobić 'wideło' na którym mamy nagrany tekst i na koniec wrzucony obrazek... <zamamuje witki>...

Data: 2012-11-19 21:05:26
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 19 Nov 2012 20:45:58 +0000 (UTC), W wrote:
[...]

Taki trynd... Nigdy nie dostales emaila, z zalacznikiem .docx wielkosci
wiadra, w ktorym byly 2 linijki tekstu? :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-11-20 06:10:22
Autor: W
[totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....
Michal Tyrala wystukał, co następuje:

[...]

Nie... ani prezentacji (widziałem u znajomych)... chyba po prostu 'uczuliłem' ludzi, że w kontaktach ze mną mają się nie zachowywać jak niemowlaki i o dziwo bez problemu otrzymuję zkładnie napisane maile bez durnych załączników ;]

Data: 2012-11-20 09:27:01
Autor: Michal Jankowski
[totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....
Jak już zeszliśmy na takie tematy - jak się uruchamia programy w tym
w8?

  MJ

Data: 2012-11-20 18:59:36
Autor: ...:::WISKOLER:::...
[totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Michal
Jankowski naskrobał(a):

Jak już zeszliśmy na takie tematy - jak się uruchamia programy w tym
w8?

  MJ

Z metro czy bez?
--
....:::WISKOLER:::...

Jeżeli ciało A, działa na ciało B z pewną siłą, to ciało B może mu dać w
pysk.

[totalny offtopic] gdyby kogos trafial brak guzika Start....