gdyby ktoś jechał autem na Śląsk przez Konin i.....

Data: 2011-06-09 12:15:18
Autor: Jackare
gdyby ktoś jechał autem na Śląsk przez Konin i.....
....mógł odebrać mi pod Koninem blachy do jawki - kaczki odwdzięczyłbym się chętnie czymś pysznym lub dorzucił do paliwa.
Gdyby ktoś akurat mógł i był na tyle uprzejmy - proszę o telefon lub sms na numer 602-633-105.
Wyszło na to że przesyłka blach paczką może przewyższyć dwukrotnie cenę ich zakupu i wydaje się to bez sensu, a ani ja ani żaden z moich znajomych nie będzie przejeżdżał tą trasą.

gdyby ktoś jechał autem na Śląsk przez Konin i.....