gdyby ktoś robił porządki...

Data: 2009-11-24 15:26:45
Autor: Bartek
gdyby ktoś robił porządki...
.... i znalazł gdzieś jakieś części do fiata 125p, fso 125, i tak dalej

to ja chętnie przyjmę, odkupię, itp.

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2009-11-24 12:12:44
Autor: Gom
gdyby ktoś robił porządki...
On 24 Lis, 15:26, "Bartek" <heavy_USUNWIEL...@op.pl> wrote:
... i znalazł gdzieś jakieś części do fiata 125p, fso 125, i tak dalej

to ja chętnie przyjmę, odkupię, itp.

Wydaje mi się, że u rodziców mam książkę "Sam naprawiam" do modelu
1300/1500 (skrzynia 4-biegowa). Mogę sprawdzić przy najbliższej
okazji :-)

--
Gom

Data: 2009-11-24 18:58:50
Autor: BagMan
gdyby ktoś robił porządki...
Witam,
masz przepełnioną skrzynkę i nie da się do ciebie na priva pisać.

Wydaje mi się że gdzieś jeszcze posiadam oryginalną tarczę sprzęgła do d. fiata. Nigdy nie montowana, w kartoniku jeszcze z metką  :)

pozdrawiam

BagMan

Data: 2009-11-24 20:47:16
Autor: Bartek
gdyby ktoś robił porządki...
Użytkownik "BagMan" <bagman@poczta.fm> napisał w wiadomości news:heh6sq$cn6$1achot.icm.edu.pl...
[...]

napisz prosze jescze raz - to niestety poczta onetowska tak dziala. ani jedna wiadomosc na koncie nie lezy.

oczywiscie chetnie sie zaopiekuje na dowolnych warunkach takimi elementami. mam ambitne plany, i jesli ktos ma wyzucic albo ma lezec i rdzewiec to wszelakie elementy odkupie w rozsadnej cenie czy zamienie sie za cos;) itp.

Data: 2009-11-24 20:28:46
Autor: jerzu
gdyby kto¶ robił po rz±dki...
On Tue, 24 Nov 2009 15:26:45 +0100, "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl>
wrote:

... i znalazł gdzieś jakieś części do fiata 125p, fso 125, i tak dalej

Ja miałem kompletną skrzynię pięciobiegową. Kiedyś dawałem ogłoszenie
na grupie, nikt nie był zainteresowany, to poszła na złom.

Data: 2009-11-24 20:46:23
Autor: Artur Maśląg
gdyby ktoś robił porządki...
Bartek pisze:
... i znalazł gdzieś jakieś części do fiata 125p, fso 125, i tak dalej

to ja chętnie przyjmę, odkupię, itp.

Chętnych długo szukałem - dwa miesiące temu pozbyłem się np. półosi
do yugola i do polskiego mostu (nawet nie wiem, czy wąska, czy szeroka),
rozrusznika, kolumny kierowniczej i innych podobnych. Gdzieś mam
skrzynię 5 (polonezowską) - cholera wie gdzie. Gdzieś też mi się
szwendał silnik, ale chyba powiedziałem komuś, by sobie go zabrał na
złom. Jak znajdę coś, co jeszcze zostało to dam znać na priv, ale
szczerze wątpię, bym coś jeszcze znalazł.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-11-25 11:18:38
Autor: Clawfinger
gdyby ktoś robił porządki...
Bartek pisze:
... i znalazł gdzieś jakieś części do fiata 125p, fso 125, i tak dalej

to ja chętnie przyjmę, odkupię, itp.

Siema :-)
Na pewno mam alternator i regulator napięcia nówki w oryginalnych pudełkach :-)
Jak poszperam w garażu ojca, to może jeszcze coś znajdę ....

Pozdro
WOJtek
    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2009-11-26 12:41:49
Autor: Bartek
gdyby ktoś robił porządki...
Użytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisał w wiadomości news:hej0u8$1st$1nemesis.news.neostrada.pl...
Bartek pisze:
[...]

Panowie, gdyby co, to się polecam.
Artur, darek,
No niestety. ja fiata mam od niedawna, wcześniej  nie obserwowałem i częsci nie szukałem.
tak czy inaczej, gdyby ktoś coś, to tak jak mówie, chętnie przyjme.

zima coprawda nie sprzyja pracy przy aucie, tak wiec kant trafi do garazu, i powoli będziemy dzialac, by go klasycznie, ladnie zrobić, raz a dobrze.

jestem na etapie organizacji  - czesci, ktos kto udzieli wsparcia przy idealizacji blach, itp.

nie mam czasu by zrobić fajne fotki w ciągu dnia,   może się w weekend uda.
jak wychodze do pracy to jest ciemno, jak wracam też ciemno, wiec nie ma czasu na jakies foty,
i tak nawet nie moge ostatnio zejsc i sprawdzić co tam z tym wydechem, ktory dzwoni;) - czasu brak.