gdyby ktoś robił porządki...

Data: 2009-11-24 18:58:50
Autor: BagMan
gdyby ktoś robił porządki...
Witam,
masz przepełnioną skrzynkę i nie da się do ciebie na priva pisać.

Wydaje mi się że gdzieś jeszcze posiadam oryginalną tarczę sprzęgła do d. fiata. Nigdy nie montowana, w kartoniku jeszcze z metką  :)

pozdrawiam

BagMan

Data: 2009-11-24 20:47:16
Autor: Bartek
gdyby ktoś robił porządki...
Użytkownik "BagMan" <bagman@poczta.fm> napisał w wiadomości news:heh6sq$cn6$1achot.icm.edu.pl...
[...]

napisz prosze jescze raz - to niestety poczta onetowska tak dziala. ani jedna wiadomosc na koncie nie lezy.

oczywiscie chetnie sie zaopiekuje na dowolnych warunkach takimi elementami. mam ambitne plany, i jesli ktos ma wyzucic albo ma lezec i rdzewiec to wszelakie elementy odkupie w rozsadnej cenie czy zamienie sie za cos;) itp.

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

gdyby ktoś robił porządki...