gdyby ktoś robił porządki...

Data: 2009-11-24 20:46:23
Autor: Artur Maśląg
gdyby ktoś robił porządki...
Bartek pisze:
... i znalazł gdzieś jakieś części do fiata 125p, fso 125, i tak dalej

to ja chętnie przyjmę, odkupię, itp.

Chętnych długo szukałem - dwa miesiące temu pozbyłem się np. półosi
do yugola i do polskiego mostu (nawet nie wiem, czy wąska, czy szeroka),
rozrusznika, kolumny kierowniczej i innych podobnych. Gdzieś mam
skrzynię 5 (polonezowską) - cholera wie gdzie. Gdzieś też mi się
szwendał silnik, ale chyba powiedziałem komuś, by sobie go zabrał na
złom. Jak znajdę coś, co jeszcze zostało to dam znać na priv, ale
szczerze wątpię, bym coś jeszcze znalazł.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

gdyby ktoś robił porządki...