gdyby nasz wywiad miał jaja

Data: 2009-04-21 08:11:37
Autor: mirror
gdyby nasz wywiad miał jaja
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Za-cialo-Polaka-talibowie-chca-700-tys.-dolarow,wid,11053637,wiadomosc_prasa.html

podesłaliby im walizkę z rowna pocietymi gazetami,
i jakims silnym materiałem wybuchowym ... po pakistanskich
bandziorach zostalby tylko dymiacy krater ...

Data: 2009-04-21 09:39:54
Autor: boukun
gdyby nasz wywiad miał jaja

Użytkownik "mirror" <lipif@o2.pl> napisał w wiadomości news:gsjo2n$3kq$1achot.icm.edu.pl...
[...]

A najlepiej worek pieniędzy z eksplodującą farbą w środku, którą nie da się łatwo zmyć...

boukun

gdyby nasz wywiad miał jaja