gdyby nie gierek,

Data: 2011-04-07 15:43:04
Autor: apr...
gdyby nie gierek,
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

Data: 2011-04-07 17:48:28
Autor: zeb
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 17:43,  apr... pisze:
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

Też tak pomy¶lałem... Po co ten komuch zrobił dla Polski
to 10x tyle co wszyscy po Nim razem wzięci !
A Tusk, za bezcen, sprzedał... komu... tego się za niedługo dowiemy.

Data: 2011-04-07 18:21:55
Autor:
gdyby nie gierek,
On Thu, 07 Apr 2011 17:48:28 +0200, zeb <zebkon@vp.pl> wrote:

> [...]

to 10x tyle co wszyscy po Nim razem wzięci !
A Tusk, za bezcen, sprzedał... komu... tego się za niedługo dowiemy.

 wiekszosc firm zostala sprzedana za czasow SLD i PiS.  Tuskowi nawet nie udalo sie sprzedac stoczni o co mieliscie
 do niego pretensje. zanim wiec zaczniesz bluzgac na tuska
 przypomnij sobie fakty. nie wyjdziesz na ignoranta.

Data: 2011-04-07 18:27:12
Autor: zeb
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 18:21, "<he®sk>" pisze:
On Thu, 07 Apr 2011 17:48:28 +0200, zeb<zebkon@vp.pl>  wrote:

W dniu 2011-04-07 17:43,  apr... pisze:
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

Też tak pomyślałem... Po co ten komuch zrobił dla Polski
[...]

PowaĹĽnie... co ty nie powiesz ... ???
JesteĹ› tego pewien ???
bo jeĹĽeli ja nie wyjdÄ™ na ignoranta to ty na kogo wyjdziesz.... ???

Data: 2011-04-07 19:27:02
Autor: pluton
gdyby nie gierek,
Też tak pomy¶lałem... Po co ten komuch zrobił dla Polski
to 10x tyle co wszyscy po Nim razem wzięci !

Ciekawe, skad wzial na to kase ?

Nullification

Data: 2011-04-07 19:32:23
Autor: zeb
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 19:27, pluton pisze:
Też tak pomy¶lałem... Po co ten komuch zrobił dla Polski
to 10x tyle co wszyscy po Nim razem wzięci !

Ciekawe, skad wzial na to kase ?

Ciekawsze jest ile wzi±ł i co za to zrobił ?
A ile wzięli dzisiejsi złodzieje i co zrobili , przepraszam w co zainwestowali jak nie w siebie ???

Data: 2011-04-07 19:39:16
Autor: pluton
gdyby nie gierek,

> Ciekawe, skad wzial na to kase ?

Ciekawsze jest ile wzi±ł i co za to zrobił ?

Tak, to rowniez bardzo ciekawe.

A jeszcze ciekawsze jest to, dlaczego to wszystko w uj zbankrutowalo.

Nullification

Data: 2011-04-07 20:12:55
Autor: pluton
gdyby nie gierek,

> Tak, to rowniez bardzo ciekawe.
>
> A jeszcze ciekawsze jest to, dlaczego to wszystko w uj zbankrutowalo.

Co zbankrutowało ?

To, co tak zajebiscie zrobil dla Polski Gierek ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-04-07 20:28:57
Autor: zeb
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 20:12, pluton pisze:
[...]

Bo musiało, przede wszystkim dlatego, że nie był to kierunek na wschód.

Data: 2011-04-07 21:48:51
Autor: pluton
gdyby nie gierek,

> To, co tak zajebiscie zrobil dla Polski Gierek ?

Bo musiało, przede wszystkim dlatego, że nie był to kierunek na wschód.

A jakby to był kierunek na południe ?

Nullification

Data: 2011-04-07 22:25:06
Autor: zeb
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 21:48, pluton pisze:
Co zbankrutowało ?

To, co tak zajebiscie zrobil dla Polski Gierek ?

Bo musiało, przede wszystkim dlatego, że nie był to kierunek na wschód.

A jakby to był kierunek na południe ?

To być może słońce by¶my mieli w zenicie i zamiast zdezelowanych poniemieckich gratów, zapierdalałby wielbł±dy.

Data: 2011-04-07 23:08:43
Autor: pluton
gdyby nie gierek,

> A jakby to był kierunek na południe ?

To być może słońce by¶my mieli w zenicie i zamiast zdezelowanych
poniemieckich gratów, zapierdalałby wielbł±dy.

No to niech nam zyje edekgerek.

Nullification

Data: 2011-04-07 18:12:50
Autor: the_foe
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 17:43,  apr... pisze:
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

gdyby nie gierek nie musieliby niczego prywatyzowac - ludzie mieliby zakumulowane srodki, a budzet nie musialby do dzis splacac "osiagniec" socjalizmu jak renta na bol glowy czy wczesniejsza emerytura po 5 latach "ciezkiej" pracy. Gierek w ciagu 10 lat rzadow wydal 3,5 krotnosc rocznego PKB.

--
the_foe

Data: 2011-04-07 18:17:08
Autor: jerzy.n
gdyby nie gierek,

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inkm28$snl$1inews.gazeta.pl...
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

Gierek to gówno mial a nie zasługi, wszystko co w Polsce zbudowano to dzięki tylko naszym rodzicom i dziadkom którzy za talerz  zupy jako wynagrodzenie budowali Polskę.

Data: 2011-04-07 18:22:53
Autor: zeb
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 18:17, jerzy.n pisze:

[...]

Ale budowali a nie rozkradali.

Data: 2011-04-07 21:45:50
Autor: the_foe
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 18:22, zeb pisze:
[...]

ogladales moze dzis "Zmiennikow"? Tak wlasnie budowano Polske...

--
the_foe

Data: 2011-04-07 21:56:37
Autor: jadrys
gdyby nie gierek,

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

Gierek to gówno mial a nie zasługi, wszystko co w Polsce zbudowano to
dzięki tylko naszym rodzicom i dziadkom którzy za talerz zupy jako
wynagrodzenie budowali PolskÄ™.
Ale budowali a nie rozkradali.

ogladales moze dzis "Zmiennikow"? Tak wlasnie budowano Polske...

Tak, tacy jak ty znajÄ… PRL z takich gĹ‚upawych serialikĂłw,  komedyjek Barei i prawdy gĹ‚oszonej przez IPN. Ale po co przy tym robisz mÄ…drÄ… minÄ™?

Data: 2011-04-07 18:21:54
Autor:
gdyby nie gierek,
On Thu, 7 Apr 2011 15:43:04 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

 piszac Gierek miales na mysli kogos o kim prawie  rok temu prezes mowil tylko cieple slowa,  a towarzyszy z pzpr nazywal wielkimi patriotami?

Data: 2011-04-07 18:50:12
Autor: u2
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 17:43,  apr... pisze:
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

Teraz kolej na kolej oraz wegiel.

Data: 2011-04-07 19:38:55
Autor: jadrys
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 17:43,  apr... pisze:
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

Nie należy rozróżniać tych złodziei, - Polaków okradł bandycki układ okrągłostołowy, - wszyscy rządzący po 89 roku to sygnatariusze tego antypolskiego, złodziejskiego paktu. Spoza tego grona nikt nie ma dostępu do koryta.

Data: 2011-04-07 20:30:33
Autor: u2
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 19:38, jadrys pisze:
W dniu 2011-04-07 17:43,  apr... pisze:
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

Nie należy rozróżniać tych złodziei, - Polaków okradł bandycki układ
okr±głostołowy, - wszyscy rz±dz±cy po 89 roku to sygnatariusze tego
antypolskiego, złodziejskiego paktu. Spoza tego grona nikt nie ma
dostępu do koryta.

Okragly stoliczek nie zaistnialby gdyby Jeruzel z Kiszczakiem nie
przekazali swojej agenturze wladze.

Data: 2011-04-07 21:57:46
Autor: jadrys
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 20:30, u2 pisze:
[...]

Raczej Jaruzelski nie brał w tym udziału.

Data: 2011-04-07 22:05:40
Autor: Kaczysta
gdyby nie gierek,

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inkm28$snl$1inews.gazeta.pl...
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

--
Przypominam, że poprzednicy Gierka po 1945 zrabowali Polakom cały prywatny maj±tek (fabryki, domy, maj±tki ziemskie). A i Gierek ma swój udzial w odbieraniu chłopom ziemi (głodowe renty za oddanie ziemi państwu).
AZ

Data: 2011-04-08 13:58:21
Autor: jadrys
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 22:05, Kaczysta pisze:
  A i Gierek ma swĂłj udzial w odbieraniu chĹ‚opom ziemi (gĹ‚odowe renty za oddanie ziemi paĹ„stwu).
AZ

Ty jak już coś pi**dolniesz to idzie sie załamać. To właśnie Gierek wprowadził m.in. bezplatną opieke zdrowotna dla chłopów. A do tych rent (wcale nie głodowych) nikogo nie zmuszał.

Data: 2011-04-08 16:32:45
Autor: the_foe
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-08 13:58, jadrys pisze:
[...]

daleki jestem od chwalenia Gierka, ale potwierdzam, wyciagnal dlon do chlopow: zastopowal ekspansje PGRow, ustanowil KRUS, zliwkidowal ceny maksymalne na targowiskach i obowiazkowe dostawy (wprowadzajac roznorakie zachecacze). To przez niego polak burakiem cukrowym stal - chlop dostarczal buraka po dobrej cenie i jeszcze wyslodki dostawal na pasze. Polski chlop mial 3 okresy kiedy bylo mu dobrze: pierwsze lata okupacji hitlerowskiej, epoka gierka i teraz kiedy weszlismy do UE.

--
the_foe

Data: 2011-04-08 23:36:18
Autor: Kaczysta
gdyby nie gierek,

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:inn6a9$q0p$1news.dialog.net.pl...
[...]
Rzeczywiście - wprowadził - o dlatego teraz ta służba zdrowia leży, bo za tę opiekę zdrowotną dla rolników płaci miasto (jej mieszkańcy).
Zmuszał - nie zmuszał - trudno mi na to odpowiedzieć. Rzeczywiście- te renty wówczas nie były głodowe. Cały pomysł był niczym innym, jak wykupem za pomocą pieniędzy obywateli prywatnych użytków rolnicy i oddanie ich we władanie niewydolnym i źle zarządzanym gospodarstwom państwowym.
Sporo jeszcze żyje tamtych rolników (mają oni teraz 70-80 lat), którym co miesiąc KRUS wypłaca kwoty ok. 800 zł tytułem tego, że kiedyś przekazali swoje gospodarstwo państwu ludowemu. Na te wypłaty idą pieniądze podatników, bo rolnicy nigdy nie płacili żadnych składek z tytułu przyszłej emerytury czy renty.
I żaden rząd nie ma odwagi zmiany tego złodziejskiego systemu.
AZ

Data: 2011-04-09 22:06:01
Autor: jadrys
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-08 16:32, the_foe pisze:
[...]

A kto jest za chwaleniem Gierka? To tylko bezstronna ocena jego rzÄ…dĂłw.

Data: 2011-04-08 09:59:35
Autor: boukun
gdyby nie gierek,

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inkm28$snl$1inews.gazeta.pl...
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

I pisiaki i wszystkie inne sprzedawczyki od 1989 roku...
Ale skończyło się babci sranie, nie ma już czym kupczyć, wszystko sprzedane, zaorane i przepite... Polska leży i kwiczy...

boukun

Data: 2011-04-08 11:13:31
Autor: Azsxse
gdyby nie gierek,

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inkm28$snl$1inews.gazeta.pl...
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

Zwłaszcza tych wybudowanych 3 mln mieszkań! ;))))))

AAA

gdyby nie gierek,