gdyby nie gierek,

Data: 2011-04-07 17:48:28
Autor: zeb
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 17:43,  apr... pisze:
to platfonsy nie miałyby czego "prywatyzować".

Też tak pomyślałem... Po co ten komuch zrobił dla Polski
to 10x tyle co wszyscy po Nim razem wzięci !
A Tusk, za bezcen, sprzedał... komu... tego się za niedługo dowiemy.

Data: 2011-04-07 18:21:55
Autor:
gdyby nie gierek,
On Thu, 07 Apr 2011 17:48:28 +0200, zeb <zebkon@vp.pl> wrote:

> [...]

to 10x tyle co wszyscy po Nim razem wzięci !
A Tusk, za bezcen, sprzedał... komu... tego się za niedługo dowiemy.

 wiekszosc firm zostala sprzedana za czasow SLD i PiS.  Tuskowi nawet nie udalo sie sprzedac stoczni o co mieliscie
 do niego pretensje. zanim wiec zaczniesz bluzgac na tuska
 przypomnij sobie fakty. nie wyjdziesz na ignoranta.

Data: 2011-04-07 18:27:12
Autor: zeb
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 18:21, "<heÂŽsk>" pisze:
[...]

PowaĹźnie... co ty nie powiesz ... ???
Jesteś tego pewien ???
bo jeżeli ja nie wyjdę na ignoranta to ty na kogo wyjdziesz.... ???

Data: 2011-04-07 19:27:02
Autor: pluton
gdyby nie gierek,
Też tak pomyślałem... Po co ten komuch zrobił dla Polski
to 10x tyle co wszyscy po Nim razem wzięci !

Ciekawe, skad wzial na to kase ?

Nullification

Data: 2011-04-07 19:32:23
Autor: zeb
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 19:27, pluton pisze:
Też tak pomyślałem... Po co ten komuch zrobił dla Polski
to 10x tyle co wszyscy po Nim razem wzięci !

Ciekawe, skad wzial na to kase ?

Ciekawsze jest ile wziął i co za to zrobił ?
A ile wzięli dzisiejsi złodzieje i co zrobili , przepraszam w co zainwestowali jak nie w siebie ???

Data: 2011-04-07 19:39:16
Autor: pluton
gdyby nie gierek,

> Ciekawe, skad wzial na to kase ?

Ciekawsze jest ile wziął i co za to zrobił ?

Tak, to rowniez bardzo ciekawe.

A jeszcze ciekawsze jest to, dlaczego to wszystko w uj zbankrutowalo.

Nullification

Data: 2011-04-07 20:12:55
Autor: pluton
gdyby nie gierek,

> Tak, to rowniez bardzo ciekawe.
>
> A jeszcze ciekawsze jest to, dlaczego to wszystko w uj zbankrutowalo.

Co zbankrutowało ?

To, co tak zajebiscie zrobil dla Polski Gierek ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-04-07 20:28:57
Autor: zeb
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 20:12, pluton pisze:
[...]

Bo musiało, przede wszystkim dlatego, że nie był to kierunek na wschód.

Data: 2011-04-07 21:48:51
Autor: pluton
gdyby nie gierek,

> To, co tak zajebiscie zrobil dla Polski Gierek ?

Bo musiało, przede wszystkim dlatego, że nie był to kierunek na wschód.

A jakby to był kierunek na południe ?

Nullification

Data: 2011-04-07 22:25:06
Autor: zeb
gdyby nie gierek,
W dniu 2011-04-07 21:48, pluton pisze:
Co zbankrutowało ?

To, co tak zajebiscie zrobil dla Polski Gierek ?

Bo musiało, przede wszystkim dlatego, że nie był to kierunek na wschód.

A jakby to był kierunek na południe ?

To być może słońce byśmy mieli w zenicie i zamiast zdezelowanych poniemieckich gratów, zapierdalałby wielbłądy.

Data: 2011-04-07 23:08:43
Autor: pluton
gdyby nie gierek,

> A jakby to był kierunek na południe ?

To być może słońce byśmy mieli w zenicie i zamiast zdezelowanych
poniemieckich gratów, zapierdalałby wielbłądy.

No to niech nam zyje edekgerek.

Nullification

gdyby nie gierek,