gdyby putin bywal na youtube

Data: 2009-09-01 22:11:40
Autor: bourbaki
gdyby putin bywal na youtube
http://www.youtube.com/watch?v=IuPHEptE3KE&NR=1

gdyby putin bywal czesciej na youtube zamiast sie karmic swoim kagiebowskim
scierwem to wiedzialby kto rozpetal II wojne swiatowa ...

Data: 2009-09-01 22:18:35
Autor: boukun

Użytkownik "bourbaki" <bourbaki1@go2.pl> napisał w wiadomości news:h7jv4r$74k$1achot.icm.edu.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=IuPHEptE3KE&NR=1

gdyby putin bywal czesciej na youtube zamiast sie karmic swoim kagiebowskim
scierwem to wiedzialby kto rozpetal II wojne swiatowa ...

Michaił Leontiew, sztandarowy komentator polityczny rosyjskiej
państwowej telewizji Kanał Pierwszy (d. ORT), uważa, że prezydent Lech
Kaczyński powtórzył "podłość", zrównując ZSRR z hitlerowskimi
Niemcami.
- II wojna światowa pochłonęła ponad 55 mln istnień ludzkich, z czego
ponad połowę stanowili nasi. To był nasz wkład we wspólne zwycięstwo.
Wkład decydujący, co przyznawali nasi sojusznicy - powiedział Leontiew
w głównym wydaniu magazynu informacyjnego Wremia.

- Obecnie próbuje się stawiać nas na jednej płaszczyźnie z (Adolfem)
Hitlerem, przywołując sławetny pakt Ribbentrop-Mołotow. Dzisiaj, w
Dniu Pamięci, tę podłość powtórzył prezydent (Lech) Kaczyński - dodał
komentator.

II wojna światowa - według niego - "miała zacząć się inaczej". -
Przedwojenna Polska uczyniła wszystko, aby zostać sojusznikiem
Hitlera, a nie jego przeciwnikiem. To nie jej wina, że Hitler tego nie
chciał - oznajmił Leontiew.

Komentator Kanału Pierwszego dodał, że "Polska miała praktycznie
analogiczny wobec paktu Ribbentrop-Mołotow układ z Hitlerem".

- Dzięki temu wzięła aktywny udział w rozbiorze Czechosłowacji.
Przygotowywała się do anszlusu Litwy i rozbioru Ukrainy. Szyki
pomieszali jej Anglicy, przyznając gwarancje na wypadek wojny z
Niemcami; gwarancje, których nawet przez sekundę nie zamierzali
wypełniać - powiedział Leontiew.

Jego zdaniem, "Anglicy znali treść tajnego protokołu do radziecko-
niemieckiego paktu, ale ukryli to przed Polakami, by nie dać im szansy
na uniknięcie wojny".

- Zachodni sojusznicy oddali Polskę Hitlerowi, bo tylko w ten sposób
można było naszczuć Niemcy na Związek Radziecki - mówił komentator.

Leontiew zauważył zarazem, że "Polska nie poddała się bez walki; że
nigdy nie było polskiej dywizji SS, podobnie jak nigdy nie było
polskich bohaterów narodowych, którzy ratowali Polskę za pomocą
współpracy z faszystami".

- To też są fakty. Bez względu na to, jakie pretensje historyczne
wzajemnie wobec siebie wysuwamy. Dlatego premier Rosji był we wtorek w
Polsce i dlatego czcimy pamięć naszych wspólnych ofiar razem z naszym
wspólnym wrogiem - powiedział komentator Kanału Pierwszego.

Data: 2009-09-01 22:34:30
Autor: VicAbarca
boukun пишет:
Komentator Kanału Pierwszego dodał, że "Polska miała praktycznie
analogiczny wobec paktu Ribbentrop-Mołotow układ z Hitlerem".

Prawda. Ale nie cala prawda. Do polsko-niemieckiego paktu nigdy nie bylo zalacznika o podziale stref wplywow, a do paktu R-M owszem.

[...]

Taka interpretacja jest rownie uprawniona jak przeciwna. Moglo byc i tak.

Jego zdaniem, "Anglicy znali treść tajnego protokołu do radziecko-
niemieckiego paktu, ale ukryli to przed Polakami, by nie dać im szansy
na uniknięcie wojny".

Jestem na 100% przekonany, ze tak wlasnie bylo. Wszystkie te gowniane gwarancje dla Polski byly obliczone na zablokowanie ewentualnego porozumienia Polski z Hitlerem. Bo takie porozumienie oznaczaloby, ze Hitler najpierw wezmie sie za atak na Zachod.
Beck dal sie zrobic w chuja jak dzieciak.

- Zachodni sojusznicy oddali Polskę Hitlerowi, bo tylko w ten sposób
można było naszczuć Niemcy na Związek Radziecki - mówił komentator.

No to juz rosyjska megalomania. Zachodni sojusznicy oddali Polske Hitlerowi, bo to odciagalo wojne od ich granic.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-02 03:21:39
Autor: Andrzej Kokakolski
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> na uniknięcie wojny".

Jestem na 100% przekonany, ze tak wlasnie bylo.

A gdyby Anglicy podzielili sie z Polakami swoja wiedza na temat paktu R-M,
to Polska nie stalaby sie ofiara agresji? Niech pan nie bedzie taki... Lebiediew.
Przeciez zarowno Niemcy jak i Rosjanie az przestepowali z nogi na noge nie mogac doczekac sie chwili, kiedy rzuca sie na Polske i Ja rozszarpia.
A przygotowania do podboju Europy zaczely sie znacznie wczesniej. Przesadzam?
Rosja - rozkaz Tuchaczewskiego w przededniu Bitwy Warszawskiej, Niemcy - Mein Kampf, Hitlera, obydwaj "mili" sasiedzi - uklad w Rapallo.
To tylko garsc przykladow. Cos sie nie zgadza?

AK

Data: 2009-09-02 09:44:55
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h7jvq7$n5$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
Leze ta kurwa jak nasz Cvel, Cyc czy Kawecki
awe

Data: 2009-09-03 04:10:37
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

O takie pierdolenie, bo kacapy za swoich uważali wszystkich, którzy urodzili
się na terenach przejętych po wojnie przez ZSRR. Wiem, bo mój ojciec też
miał w dowodzie napisane, że urodził się w ZSRR, a urodził się w Tarnopolu
za czasów, gdy należał on do Polski. Zapytaj też swojej matki, co miała
napisane w dowodzie, wszak pisałeś, że ona urodzona na wschodzie.

Tak więc ten ich "wkład we wspólne zwycięstwo", to pewnie w dużej mierze
Polacy, Ukraińcy, Białorusini, Litwini, Łotysze, Gruzini, Estończycy,
Ormianie, Azerowie itd.

Poza tym jako ofiary wojny kacapy wliczają również ofiary NKWD, zesłań na
Syberię, a także ofiary głodu, które były skutkiem słania zboża i żywności
w ramach pomocy udzielanej przez ZSRR dla walczących na europejskich
frontach Niemców. Przez tę swoistą "dobroczynność" Stalina padło wowczas z
głodu ponad 7 mln obywateli ZSRR.

To też jest ich wkład.
--
Pit

Data: 2009-09-01 22:31:53
Autor: jadrys
bourbaki pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=IuPHEptE3KE&NR=1

gdyby putin bywal czesciej na youtube zamiast sie karmic swoim kagiebowskim
scierwem to wiedzialby kto rozpetal II wojne swiatowa ...

Youtube prawdę ci powie?

gdyby putin bywal na youtube