gdynia-zakopane

Data: 2012-09-02 12:06:47
Autor: Tomek
gdynia-zakopane

Użytkownik "tuMEk" <tumek_pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k1sbs5$s9u$1news.task.gda.pl...
słuchajcie wobec płatnej i ciągle remontowanej A4 zamierzam pojechać na ślunsku przez wschodni GOP w kierunku imielin,oświęcim,wadowice,sucha i wjechać do Rabki.... czy to obecnie dobry pomysł na ominięcie korków? będe w tych okolicach zapewne coś kłele 6 rano jako że z 3city chce bryknąc koło 22-23

Ja tak jechałem na wiosnę, z tym że nie jechałem na Oświęcim a Chełmek-Zator
Jest dużo obszaru zabudowanego, szczególnie za Wadowicami.
Jak jadę tam ok. 3.30 nad ranem to jedzie sie spokojnie, choć nie szybko.
Tomek

Data: 2012-09-03 09:27:19
Autor: Michal Jankowski
gdynia-zakopane
Ja rozumiem, że autostrada jest droga przy codziennym dojeżdżaniu do
pracy. Przy wakacyjnej podróży raz na rok szczypanie się o dychę czy
dwie jest dla mnie całkowicie nie do pojęcia. Zwłaszcza, gdy te same
osoby wieczorem przy piwie narzekają na brak autostrad.

Anyway, zamiast rzeźbienia do Rabki lepiej się jeździło przez
Korbielów-Jabłonkę. Ale nie wiem, jak ta trasa wygląda na dziś.

  MJ

Data: 2012-09-03 18:11:25
Autor: Tomasz Pyra
gdynia-zakopane
On Mon, 03 Sep 2012 09:27:19 +0200, Michal Jankowski wrote:

[...]

Z tą autostradą jest jeszcze taki problem że w szczycie się nią jedzie dużo
dłużej niż "polem, lasem".

Data: 2012-09-03 20:16:50
Autor: Axel
gdynia-zakopane

"Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> wrote in message news:kjzoblnk1m0.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Dla mnie bezsensowne jest wracanie do Rabki - najwieksze korki na Zakopiance byly zawsze na ostatnim ocinku przed Zakopanem (na poczatku sierpnia w poniedzialek juz w poludnie korek na wjezdzie byl na godzine stania i nie zmienilo sie nic az do wieczora) - ja w zimie jezdzilem przez Korbielow-Jablonke-Czarny Dunajec-Chocholow-Zakopane. Z drugiej strony - we wrzesniu o 6 rano korkow sie nie spodziewalbym, wiec osobiscie jechalbym autostrada i Zakopianka.

--
Axel

gdynia-zakopane