gdzie GOŁOTA ADAMEK w internecie ??

Data: 2009-10-24 21:32:38
Autor: fox
gdzie GOŁOTA ADAMEK w internecie ??
??
-
fox

Data: 2009-10-24 20:38:17
Autor: Viking
gdzie GOŁOTA ADAMEK w internecie ??

"fox" <foxhorn@orange.pl> wrote in message news:hbvlcl$j2o$1nemesis.news.neostrada.pl...
??

prawie wszedzie...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-10-24 21:44:14
Autor: fox
gdzie GOŁOTA ADAMEK w internecie ??
link plizzzzz
-
fox

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hbvl37$q1t$1inews.gazeta.pl...

"fox" <foxhorn@orange.pl> wrote in message news:hbvlcl$j2o$1nemesis.news.neostrada.pl...
??

prawie wszedzie...

-- Pozdrawiam

Data: 2009-10-24 21:43:49
Autor: Mark
gdzie GOŁOTA ADAMEK w internecie ??
Dnia Sat, 24 Oct 2009 21:32:38 +0200, fox napisał(a):

??

Nie mow z interesuje cie ten przereklamowany miesniak z ujemnym IQ ktory nic
nie osiagnal a wszystkie najwazniejsze walki w jego zyciu byly powdem do
wstydu?

--
Mark

Data: 2009-10-24 20:54:22
Autor: Viking

"Mark" <x@op.pl> wrote in message news:oq0u9g4h8wu9$.dlgsmok.wot...
[...]

procz brazowgo medalu na olimpiadzie, procz brazowego medalu na mistrzostwach eruopy, walk w bowem ,whiterspoonem, grantem gdzie mimo ze przegral to byl pojedynek wow... klopoty zaczely sie po lenoxie, ale widze ze mierzysz go tylko miara porazek...
niemniej interesuje mnie jak adamek sie pokaze przy takiej gorze miesa i takim zasiegu ramion i takim prostym zeby zobaczyc czy mzoe cos zdzialac w tej ciezkiej...

Data: 2009-10-24 22:09:38
Autor: Mark
Dnia Sat, 24 Oct 2009 20:54:22 +0100, Viking napisał(a):

procz brazowgo medalu na olimpiadzie, procz brazowego medalu na mistrzostwach eruopy,

Yhy.. wybacz, ale w boksie wyczyny "amatorow" na olipmiadzie zupelnie sie
nie licza nawet teraz, a wtedy to juz wogole. To nizsza liga.

walk w bowem ,whiterspoonem, grantem gdzie mimo ze  przegral

Wlasnie. PRZEGRAL. I tylko to sie liczy.

to byl pojedynek wow... klopoty zaczely sie po lenoxie, ale widze ze mierzysz go tylko miara porazek...

Oczywiscie ze mierze go miara porazek. Im wyzej ktos mierzy, z tym lepszymi
winien wygrywac. A od lepszych dostawal po dupie... i to w katarstofalnym
stylu.

Wiec co takiego naprawde osiagnal? NIC. No, zarobil troche kasy.

--
Mark

Data: 2009-10-24 20:15:34
Autor: Przemek Budzyński
Mark <x@op.pl> napisał(a):
Wlasnie. PRZEGRAL. I tylko to sie liczy.

żaden inny polski bokser nawet nie dostąpił szansy walki o te najwyższe
bokserskie laury. --

Data: 2009-10-24 22:24:58
Autor: Mark
Dnia Sat, 24 Oct 2009 20:15:34 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

żaden inny polski bokser nawet nie dostąpił szansy walki o te najwyższe
bokserskie laury.

Przepraszam, walki? te 90 sekund nazywasz walka?
Dzis.. dajcie spokoj. Tak jakby Wisla pojechala na Camp Nou i dostala z
15:0. Co z tego z emial szanse jak wszystkie je po kolei spieprzyl?

--
Mark

Data: 2009-10-24 20:40:32
Autor: Przemek Budzyński
Mark <x@op.pl> napisał(a):
> [...]

> bokserskie laury.

Przepraszam, walki? te 90 sekund nazywasz walka?

walki z Riddickiem B tak Ci zleciały?

Data: 2009-10-24 22:54:55
Autor: Mark
Dnia Sat, 24 Oct 2009 20:40:32 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

walki z Riddickiem B tak Ci zleciały?

Przypomnij mi, bo zapomnialem.. wygral z nich ktoras?:)
Nie?

To ja czekam dalej az ktos mi powie co takiego Golota OSIAGNAL.
Nie w czym bral udzial, bo to nie zadna cholerna jazda figurowa na lodzie,
za wrazenie sie  nie ocenia. Co takiego osiagnal? Nic. jedno wielkie G
Tym gorzej o nim swiadczy ze mial tyle, i takie szanse jak NIKT przed nim i
nie wykorzystal.

--
Mark

Data: 2009-10-24 21:14:44
Autor: Przemek Budzyński
Mark <x@op.pl> napisał(a):
To ja czekam dalej az ktos mi powie co takiego Golota OSIAGNAL.

stanął do walki o coś, o co nikt przed nim ani po nim nie stanął, bo w ogóle
się nie dopchał.
Nie w czym bral udzial

oj g...o tam tylko brał udział. Weź Ty taki udział. Że co ? Że Ci nie dadzą?
Jak to? No niemożliwe....

Tym gorzej o nim swiadczy ze mial tyle, i takie szanse jak NIKT przed nim i
nie wykorzystal.

LOL :) jasne. Najlepiej ma ten, co w kącie siedzi. I nie próbuje. Przynajmniej
się Marki nie przypieprzają :)

Data: 2009-10-24 23:29:47
Autor: Mark
Dnia Sat, 24 Oct 2009 21:14:44 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

stanął do walki o coś, o co nikt przed nim ani po nim nie stanął, bo w ogóle
się nie dopchał.

Yhy. Jasne. To masz swojego hero. Gratulacje. wlasnei lezy na deskach.
Sorry, ale  czasem lepiej nie zaczynac walki niz sie w niej osmieszyc.

oj g...o tam tylko brał udział. Weź Ty taki udział. Że co ? Że Ci nie dadzą?
Jak to? No niemożliwe....

Sorry, przemek, ale jak czasem piszesz z sensem tak teraz pierd.. jak
potluczony. Nie dadza mi bo nie jestem  bokserem, to jasne chyba nie?

--
Mark

Data: 2009-10-24 21:54:02
Autor: Przemek Budzyński
Mark <x@op.pl> napisał(a):
Sorry, przemek, ale jak czasem piszesz z sensem tak teraz pierd.. jak
potluczony. Nie dadza mi bo nie jestem  bokserem, to jasne chyba nie?

nie. nie jasne. Jakbyś był, też by Ci nie dali. Chyba, że byłbyś bardzo
dobrym. Jak ___swego czasu____ Gołota. Gdyby wówczas nie był bokserem z topu,
nikt by go na największy ring nie wpuścił. I właśnie cały czas to usiłuję
przetłumaczyć. --

Data: 2009-10-25 00:01:51
Autor: Mark
gdzie GOŁOTA ADAMEK w internecie ??
Dnia Sat, 24 Oct 2009 21:54:02 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

nie. nie jasne.

Jasne, jsne

Jakbyś był, też by Ci nie dali. Chyba, że byłbyś bardzo
dobrym.

Jakbys, chyba.. a skad Ty cholera wiesz, co by bylo gdyby, co?
Wrozka jakas czy co? Istotne jest to ze nei jestem, wiec takie dywagowanie mozesz o kant tylka
potluc.
Jak dla mnie EOT, bo do porozumienia nie dojdziemy - dla Ciebie Golota to
hero, ktos, dla mnie miesniak, nikt. Kazdy pozostanie przy swoich zdaniach i
tyle.

--
Mark

Data: 2009-10-24 22:40:42
Autor: Viking

"Mark" <x@op.pl> wrote in message news:1rvzx9869ljpf.dlgsmok.wot...
[...]

tak sie niby znasz na boksie zawodowym to powinienes wiedziec ze w boksie zawodowym bycie pretendentem to jest w kurwe osiagniecie...
do walk z bowem, w ktorych byl od niego o niebo lepszy stoczyl chyba z 30 walk bez przegranej i 90% z nich wygral przed czasem...
trzeba go po prostu nie lubic zeby nie umiec przyznac ze gosciu cos znaczyl i cos osiagnal

Data: 2009-10-24 23:48:03
Autor: Mark
Dnia Sat, 24 Oct 2009 22:40:42 +0100, Viking napisał(a):

trzeba go po prostu nie lubic zeby nie umiec przyznac ze gosciu cos znaczyl i cos osiagnal

Oczywiscie ze go nie lubie. Za co miabym lubiec?
Cos znaczyl? Owszem, kiedy mial szanse, i do czasu az szanse jedna po
drugiej zaprzepaszczal.
Cos osiagnal? a coz takiego? Pasa nie zdobyl.A teraz na dodatek rozmienia
sie na drobne czego przykladem dzisiejsza walka.
Jak dla mnie EOT. Mozecie sobie uwazac Golote jak chcecie za super boksera,
dla mnie to tylko miesniak bez inteligencji ktory nie potrafil wykorzystac
nie jednej, a wielu niespotykanych dla innych szans.

--
Mark

Data: 2009-10-24 21:56:52
Autor: Przemek Budzyński
Mark <x@op.pl> napisał(a):
Cos osiagnal? a coz takiego? Pasa nie zdobyl.

no groch o ścianę.....

Dobra. Jeszcze raz.  Kto go zdobył z Polaków? Kto stanąl do walki o niego? Kto doszedł tak wysoko
jak Gołota, do walki o tenże pas?

Jak pomyślisz i wreszcie wydusisz z siebie, że nikt - to przestań truć o
słabości boksera Gołoty, bo okaze się, że reszta w ogóle nie powinna zakładać
rękawic. --

Data: 2009-10-24 23:04:44
Autor: Viking

"Mark" <x@op.pl> wrote in message

Oczywiscie ze go nie lubie. Za co miabym lubiec?
Cos znaczyl? Owszem, kiedy mial szanse, i do czasu az szanse jedna po
drugiej zaprzepaszczal.
Cos osiagnal? a coz takiego? Pasa nie zdobyl.

mam rozumiec ze wojciech fibak wielkim tenisistom nie byl bo nie wygral ani jednego z wielkiego szlema, radwanskie tak samo nie sa dobrymi tenisistkami bo nie wygraly jeszcze nic co by bylo wazne? czerkawski nie jest dobrym hokeista bo nie ma pierscienia za mistrzostwo w nhl za to oliwa ma 2 wiec musi byc wybitnym hokeista co? malo tego czerkawski tez sie rozmienia na drobne bo na stare lata pogral pol sezonu w polskiej lidze, a kosowski teraz sie rozmienia na drobne bo gra w cypryjskiej lidze i tak mozemy mnozyc przyklady pod twoja teorie "osiagania" czegokolwiek praktycznie na peczki...

Data: 2009-10-24 22:42:55
Autor: Viking
[...]

aha i jeszcze 2 walki o mistrzostwo swiata czyli z byrdem i ruizem byly zdecydowanie wygrane przez golote a zostal zwyczajnie ograbiony z pasa przez sedziow i jest to zdanie nie polakow ale wszystkich fachowcow boksu na calym swiecie, nawet amerykanow ktorzy tego przekretu sie dopuscili...

Data: 2009-10-24 22:00:36
Autor: Przemek Budzyński
Viking <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał(a):
aha i jeszcze 2 walki o mistrzostwo swiata czyli z byrdem i ruizem byly zdecydowanie wygrane przez golote

przede wszystkim walki z Bowem. Owszem, wygrał przez dyskwalifikację Bowe. I co z tego?

Gołota złamał mu karierę, mimo jego "zwycięstw" dziennikarze i fahcowcy go
wyśmiali (bo oglądali te obie walki...), Bowe wycofał się z ringu. --

Data: 2009-10-24 23:07:12
Autor: Viking

"Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message

przede wszystkim walki z Bowem. Owszem, wygrał przez dyskwalifikację Bowe.

tak, ale ja pisalem o kwesti "nie osiagniecia" niczego przez golote, 2 walki ktore wymienilem byly o pasy mistrzowskie w wadze ciezkiej, z bowem byla o miano pretendenta, ktore notabene mimo dyskwalifikacji w obu walkach dostal i tak bo on walczyl z lewisem a nie bowe ktory jak mowisz odpuscil sobie boks po tych walkach...

Data: 2009-10-25 00:07:29
Autor: Robert Gosik
gdzie GOŁOTA ADAMEK w internecie ??
Gołota złamał mu karierę, mimo jego "zwycięstw" dziennikarze i fahcowcy go
wyśmiali (bo oglądali te obie walki...), Bowe wycofał się z ringu.

Bowe wtedy byl mniej wiecej w tym miejscu gdzie dzis Golota.
Te walki dosc niespodziewanie wypromowaly Andrzeja.

Data: 2009-10-24 22:58:01
Autor: fox
OGLĄDAM JUŻ - GOŁOTA ADAMEK w internecie ??
Już mam i oglądam ;-))
-
Pozdr.
fox