gdzie Visa bez opłat i najlepiej z punktami/rabatam i

Data: 2009-06-16 02:13:04
Autor: plusz
gdzie Visa bez opłat i najlepiej z punktami/rabatam i
citi nie chce mi przedłużyć bezpłatnej Citi Gold Plus

gdzie się przenieść? chcę mieć kartę bez opłat lub ze zniesioną opłatą
za obroty
citi było wygodne, bo pobierali spłaty przy użyciu PZ
rachunek mam w mBanku, więc prawdopodobnie będzie to mBank, ale szukam
bardziej korzystnej alternatywy ....

POPRAWKA

gdzie Visa bez opłat i najlepiej z punktami/rabatam i