gdzie Visa bez opłat i najlepiej z punktami/rabatam i

Data: 2009-06-16 02:13:40
Autor: plusz
gdzie Visa bez opłat i najlepiej z punktami/rabatam i
citi nie chce mi przedłużyć bezpłatnej Citi Gold Plus

gdzie się przenieść? chcę mieć kartę bez opłat lub ze zniesioną opłatą
za obroty
citi było wygodne, bo pobierali spłaty przy użyciu PZ
rachunek mam w mBanku, więc prawdopodobnie będzie to mBank, ale szukam
bardziej korzystnej alternatywy ....

POPRAWKA
 w trakcie pisania rozmawiałem z citi .. i jednak na kolejne 2 lata
karta będzie bez opłaty :)

--
plusz

Data: 2009-06-16 10:43:44
Autor: szczurwa
On 16 Cze, 11:13, plusz <pluszpica...@googlemail.com> wrote:

POPRAWKA
 w trakcie pisania rozmawiałem z citi .. i jednak na kolejne 2 lata
karta będzie bez opłaty :)

Wkrótce czekają mnie podobne negocjacje. Napisz coś bliżej o
swoich..;-)

Data: 2009-06-17 00:50:15
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:d0d9c1b3-6911-4145-8061-dd400c4f5c4dh28g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Dokładnie.

interesuje mnie też:

1) czy dyspozycję zamkniecia karty można złożyć telefonicznie, czy tylko pisemnie?
2) Czy wydaną dyspozycję jak w pkt. 1 można wycofać samemu, jeśli Citi nie wyjdzie z taką propozycją?
3( Czy w momencie wydawania dyspozycji saldo karty musi być zerowe?

Data: 2009-06-17 10:51:54
Autor: plusz
gdzie Visa bez opłat i najlepiej z punktami/rab atami
On 17 Cze, 00:50, "Marcin Wasilewski" <ja...@adres.pewnie.je.st>
wrote:

[...]

żadne negocjacje
poprzedni telefon wykonałem jakieś 3 tygodnie temu i pan telefonu
powiedział, że miałem ofertę darmowej karty do sierpnia 2009 i w
sierpniu będzie pobrana opłata. nie negocjowałem. powiedziałem tylko,
że zadzwonię za miesiąc ponownie.

tym razem zadzwoniłem i powiedziałem, że aktywnie korzystam z karty,
kolejny rok mija i chciałbym mieć kartę nadal za darmo
pani przełączyła mnie do innego działu, gdzie po raz kolejny
powtórzyłem, że aktywnie korzystam z karty i chce mieć ją za darmo.
Pani sprawdziła i powiedziała, że może mi zaoferować kolejne dwa lata
darmowe.

dodam tylko, że moje negocjacje to ostatnie 2 lata używania karty -
prawie zawsze mam wykorzystany limit przynajmniej w 80%, korzystam za
granicą itp. A więc na pewno i tak przyniosłem bankowi kilkukrotnie
więcej zysku niż za opłaty roczne.

--
plusz
KalkulatorLokat.pl

gdzie Visa bez opłat i najlepiej z punktami/rabatam i