gdzie blotniki 16" [skladak]

Data: 2012-05-13 14:31:54
Autor: Titus Atomicus
gdzie blotniki 16" [skladak]
Witam,
Czy ktos wie gdzie mozna kupic blotniki do kol 16"? Znaczy do skladaka?
Tylko wazne, zeby pasowaly do szerokich opon Shwalbe Big Apple 16"x2.
Cos takiego jak tutaj:
<http://www.ebay.pl/itm/320898308317?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p39
84.m1423.l2649>
To chyba jest SKS. Szukalem SKS, ale oczywscie do 16" ciezko znalezc.
--
TA

Data: 2012-05-13 15:27:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
gdzie blotniki 16" [skladak]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Sun, 13 May 2012 14:31:54 +0200,
pl.rec.rowery:

http://tinyurl.com/czyoaqb

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-13 22:07:06
Autor: Liwiusz
gdzie blotniki 16" [skladak]
W dniu 2012-05-13 14:31, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Mam błotniki wymontowane z rowerka dziecięcgo na oponach 16", 2.125. Jak Ci zależy, to mogę zrobić zdjęcia i zobaczysz, czy będzie pasować.

--
Liwiusz

Data: 2012-05-13 23:21:51
Autor: Titus Atomicus
gdzie blotniki 16" [skladak]
In article <jop49a$d55$1@inews.gazeta.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Mam błotniki wymontowane z rowerka dziecięcgo na oponach 16", 2.125. Jak Ci zależy, to mogę zrobić zdjęcia i zobaczysz, czy będzie pasować.

Ojej. Poprosze.

--
TA

Data: 2012-05-13 23:41:29
Autor: Liwiusz
gdzie blotniki 16" [skladak]

http://imageshack.us/photo/my-images/69/imag0268t.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/696/imag0269a.jpg/

--
Liwiusz

Data: 2012-05-14 09:07:05
Autor: adams
gdzie blotniki 16" [skladak]
W dniu 13.05.2012 o 14:31 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> pisze:

Witam,
Czy ktos wie gdzie mozna kupic blotniki do kol 16"?

Błotniki 16" na koło 2+ kupiłem kiedyś tu:
http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-16-quot-czarne-20713878/

Data: 2012-05-14 15:39:14
Autor: Przemek
gdzie blotniki 16" [skladak]
Użytkownik wrote:

Czy ktos wie gdzie mozna kupic blotniki do kol 16"?

http://allegro.pl/i2319023870.html

Tylko takie znalazłem na allegro, a chyba lepsze byłyby z elastycznego plastiku, bo te pewnie po załadowaniu do torby w luku bagażowym samolotu mocno się pogniotą.

Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2012-05-15 03:34:46
Autor: Titus Atomicus
gdzie blotniki 16" [skladak]
Witam,
Obmailowalem kilka sklepow ktore mialy SKSa (m.in. unibike, mudservise,...)
Niestety, nikt nie ma blotnikow do kol 16".
Owszem, maja w Dahonie, ale cena zaporowa:
http://www.sklep.dahon.pl/Blotniki_SKS_16-113.html
W tej sytuacji skorzystam z oferty kol. Liwiusza, a jak nie bedzie pasowalo, to sprobuje te Decathlonowe...
--
TA

Data: 2012-05-18 11:32:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
gdzie blotniki 16" [skladak]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Tue, 15 May 2012 03:34:46 +0200,
[...]

Przecież podesłałem ci link do Cykloturu... :-<

--
Pozdrowienia,

gdzie blotniki 16" [skladak]