gdzie dać GPS-a?

Data: 2012-10-28 08:04:36
Autor: adam
gdzie dać GPS-a?

Nawigacja w aucie - wiadomo - temat rzeka. Ja wybrałem najdziwniejsze rozwiązanie: GPS z Bluetooth wbudowany w auto, zaslilany po przekręceniu stacyjki i dający sygnał do telefonu z nawigacją. Pytanie gdzie tego GPSa umieścić? na przednią szybę wolałbym nie kleić, bo kusi i kable będzie widać. pod maskę? chyba sygnału z satelity nie przepuści.
Macie jakieś propozycje?

Ja swego czasu mialem w przednim schowku, działało to bez problemu.
pzdr
Adam

gdzie dać GPS-a?