gdzie dorobic linke sprzegla?

Data: 2009-03-19 07:38:26
Autor: martae
gdzie dorobic linke sprzegla?
witam, prosze o porade gdzie mozna dorobic solidna linke sprzegla?

me

Data: 2009-03-19 07:49:24
Autor: Kefir
gdzie dorobic linke sprzegla?

Prosze: http://www.autolinka.com.pl/

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-03-19 10:34:52
Autor: Marcin
gdzie dorobic linke sprzegla?
On Thu, 19 Mar 2009 07:49:24 +0100, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl>
wrote:

[...]

Dla alternatywy polece http://www.linmot.pl/
zdecydowanie taniej, trochę linek u nich dorabiałem i zawsze byłem
zadowolony.

--
Pozdrawiam,
Marcin Masłoń

Data: 2009-03-19 16:20:54
Autor: Zapek
gdzie dorobic linke sprzegla?

Użytkownik "martae" <martae@hiobs.com> napisał
witam, prosze o porade gdzie mozna dorobic solidna linke sprzegla?

http://www.konsor.pl/

--
Pozdrawiam.
Zapek

Data: 2009-03-19 16:58:51
Autor: newrom
gdzie dorobic linke sprzegla?
On Thu, 19 Mar 2009 16:20:54 +0100, "Zapek" <zapek@konto.pl> wrote:

http://www.konsor.pl/

miala byc SOLIDNA Zapku. A konsor uzywa gownianych linek :-/

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

Data: 2009-03-19 20:49:04
Autor: Zapek
gdzie dorobic linke sprzegla?
Uzytkownik <newrom@spamcom.com> napisal
On Thu, 19 Mar 2009 16:20:54 +0100, "Zapek" <zapek@konto.pl> wrote:

http://www.konsor.pl/

miala byc SOLIDNA Zapku. A konsor uzywa gownianych linek :-/

Acha. Kiedys jak dorabialem u niego do Junaka to bylo ok.
Ale kiedy to bylo ???

A solidne to chyba oryginalne.

--
Pozdro.
Zapek

Data: 2009-03-19 21:07:57
Autor: newrom
On Thu, 19 Mar 2009 20:49:04 +0100, "Zapek" <zapek@konto.pl> wrote:

Acha. Kiedys jak dorabialem u niego do Junaka to bylo ok.
Ale kiedy to bylo ???

Glownym grzechem konsora jest uzywanie linek z malej ilosci drutow,
urwalo mi sie ich juz kilka i tera wole dac wiecej i kupic gdzie
indziej. Tera bede testowac versah, ale same linki robia dobre
wrazenie (znaczy maja duzo malych drucikow) i przyzwoicie sa
wykonczone. Czy i jak beda dzialac to sie dowiem najwczesniej za rok
:)

A solidne to chyba oryginalne.

AFAIR czarnuchy do afryk najchetniej biora oryginaly, bo trwaloscia
przebijaja wszystko. Ale ja nie jezdze daleko to se moge pozwolic na
zamienniki :)

pozdr
newrom
PS. autolinka byl tu polecany, ale nie wiem czy jest dobry.
PPS. jak dorabiac to dobrze by bylo kupic linke w poteflonie