gdzie dorobic zębatkę?

Data: 2009-11-22 06:54:35
Autor: irackman
gdzie dorobic zębatkę?
Witam
Poszukuję warsztatu (najlepiej wawa lub siec) gdzie dorobia mi
zebatkę- ok.150 ząbków
Zna ktoś takowe miejsca?
Z góry dzięki

Data: 2009-11-22 14:41:28
Autor: Adam Kadlubek
gdzie dorobic zębatkę?
On 22 Lis, 15:54, irackman <witczak.tom...@gmail.com> wrote:
Witam
Poszukuję warsztatu (najlepiej wawa lub siec) gdzie dorobia mi
zebatkę- ok.150 ząbków
Zna ktoś takowe miejsca?
Z góry dzięki

Dorobić - bez problemu - ale patrzysz na koszta rzędu 1000pln...

Adam Kadłubek

Data: 2009-11-22 16:31:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
gdzie dorobic zębatkę?
irackman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Witam
Poszukuję warsztatu (najlepiej wawa lub siec) gdzie dorobia mi
zebatkę- ok.150 ząbków
Zna ktoś takowe miejsca?
Z góry dzięki

Pogrzeb w archiwum. zyga pisał kiedyś o wycinaniu laserowym własnej tarczy
hamulcowej, jakaś firma w Krakowie się tym zajmuje, może zębatkę też Ci
wytną.
Mogę zapytać po co Ci taki blat? Będziesz bił rekord prędkości? ;-)

Data: 2009-11-22 17:03:24
Autor: PeJot
gdzie dorobic zębatkę?
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

Do tego stosuje się przekładnie wielostopniowe.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-22 08:49:05
Autor: irackman
gdzie dorobic zębatkę?

> Mogę zapytać po co Ci taki blat? Będziesz bił rekord prędkości? ;-)

Heh, aż głupio powiedziec- do pieca CO :-)
Mam taki na pellety, sęk w tym, że czasem zawieszały się w zasobniku,
płomień szedł z retorty rurą podajnika do zasobnika i cała chata dymu
była. Wykombinowałem mieszadło w zasobniku napędzane łańcuchem od
podajnika, sęk w tym, że podajnik ma ciut za mało mocy na obecnym
przełożeniu (16/53). 2 razy większy blat rozwiązałby problem- stąd
taki wątek

Data: 2009-11-22 17:56:05
Autor: ToMasz
gdzie dorobic zębatkę?
irackman pisze:
[...]

założę sie ze taniej bedzie zrobić przekładnie wielostopniową. pozatym
zębatka 150zębów bedzie ważyła..... 20 kg?

ToMasz

PS najwieksza fabryczna zębatka jaką widziałem to chyba była w
motorowerze ogartak na oko wieksza niż talerz.  natomiast rowerowe
zębatki, stare dostaniesz za piwo, w rozmiarach 11z - 48z niemalże co ząbek

Data: 2009-11-22 19:06:33
Autor: PeJot
gdzie dorobic zębatkę?
irackman pisze:
[...]

To jest jakaś samoróbka na łańcuchu rowerowym ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-22 12:11:25
Autor: irackman
gdzie dorobic zębatkę?

To jest jakaś samoróbka na łańcuchu rowerowym ?
Taa, na wale podajnika wyfrezowane miejsce na wolnobieg, przez caly
podajnik oś  z oberżniętą korbą od jakiegoś  "Jubilata"+ łańcuch

Data: 2009-11-22 22:10:56
Autor: PeJot
gdzie dorobic zębatkę?
irackman pisze:
To jest jakaś samoróbka na łańcuchu rowerowym ?
Taa, na wale podajnika wyfrezowane miejsce na wolnobieg, przez caly
podajnik oś  z oberżniętą korbą od jakiegoś  "Jubilata"+ łańcuch

Z całą pewnością taniej wyjdzie poskładać przekładnię 2 stopniową na seryjnych częściach niż rzeźbić CNC koło 150 zębów.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-22 21:16:47
Autor: Adrian S.
gdzie dorobic zębatkę?
Marek 'marcus075' Karweta wrote:

Pogrzeb w archiwum. zyga pisał kiedyś o wycinaniu laserowym własnej tarczy
hamulcowej

zyga sobie temat tarcz hamulcowych odpuścił. --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-11-22 18:13:07
Autor: Wooyek
gdzie dorobic zębatkę?
Poszukuję warsztatu (najlepiej wawa lub siec) gdzie dorobia mi
zebatkę- ok.150 ząbków
Zna ktoś takowe miejsca?
Z góry dzięki

Może zajrzyj tutaj: