gdzie dostac matryce do monitora

Data: 2009-05-13 22:07:08
Autor: Michal AKA Miki
gdzie dostac matryce do monitora
Witam grupe

Czy ktos sie orientuje, gdzie na slasku mozna dostac matryce do uzywanego monitora LCD?
Generalnie nie ma na allegro takich monitorow (jakas rzadka IIYAMA 19"), matryca z 2 kablami zasilajacymi (co tez mnie troche dziwi, normalnie jest 1).

Generalnie mam troche sprzetu z uszkodzonymi matrycami, ale ciezko jest dostac jakis zamiennik - ma ktos jakies sensowne zrodla? Moze byc nawet z serwisem wymiany tej matrycy - jest mi to dosc obojetne :)

Pozdrawiam
Michal

gdzie dostac matryce do monitora