gdzie dostanę najtańszy akumulator?

Data: 2010-12-09 09:16:11
Autor: Marrcino
gdzie dostanę najtańszy akumulator?
W dniu 2010-12-08 21:12, ToMasz pisze:
witam

moze dziwne pytanie, bo odpowiedź to w wiekszości przypadków: allegro,
ale byłem dzisiaj u lokalnego sprzedawcy akumulatorów, i sie zdziwiłem.
Facet co prawda ma akumulatory znanych producentów, za 300 i wiecej, ale
najtańsza cena opiewała na 79zł. z tym ze akumulatora niema już i nie
będzie. marka kaizer albo kaiser. kolega za to kupił 48Ah za 99zł.
OStatni egzemplarz. JAsne ze mógł "Wziać" bosha, ale ma pełnoletnią
renówkę, wiec był to korzystny zakup.

Czy ktoś wie, zna miejsce w którym mozna kupić akumulatory (kilka
potrzebuje) standardowe, 12V, minimum 18 Ah maksimum 36 Ah w okolicy
100zł lub taniej? Nowe z jako taką gwarancją. Pojemność mogą mieć
zawyżoną, ( byle nie x2)
ToMasz
PS
Zastanawiałem sie nad motocyklowymi, ale coś mi sie niechce wierzyc ze w
tej samej (albo podobnej) obudowie centra robi 5.5 Ah, a chinczyk 18 Ah.

Takie psiry były kieyś w Tesco, sam kiedyś kupiłem do cienkiego za 49zł i sie sprawował

gdzie dostanę najtańszy akumulator?