gdzie i jakie lekkie buty na lato

Data: 2012-04-15 01:21:51
Autor: Titus Atomicus
gdzie i jakie lekkie buty na lato
Witam,
Szukam lekkich, niskich butow na lato.
W ubieglym roku kupilem AKu Energy Low. Buty ok, tyle ze z powodu membrany Gore na lato (szeroko rozumiane) sie nie nadaja. Za cieple.
Wiec szukam czegos podobnego ale bez gore. Cena - do 200zl.
Na razie widze w HiMountain Stone Rider Low, oraz jakies laSportivy (chyba FC 1.1). Czy ktos widzial cos jeszcze w podobnej cenie, albo moglby sie wypowiedziec o powyzszych?
Podobaja mi sie HiMountain Muttler, ale z opinii w sieci wynika ze to bubel.
TA

Data: 2012-04-15 17:29:38
Autor: gl
gdzie i jakie lekkie buty na lato

..
Cena - do 200zl.

obawiam się, że przy takich założeniach skazany jesteś na jakieś
adidaski-szmaciaki bo biegania w terenie - ja używam asics enduro,
niby do truchtu, ale z paru pagórów w nich też schodziłem i tragedii
nie było, zresztą był tu kiedyś wątek o najszybszym przejściu Gł. Szl. Besk.,
z którego wynikało, iż klient używał właśnie tych adidasków;
rok temu kupowałem półbutki podejściowe i z dostępnych sensownych najtańsze
były chyba  Berghaus Cuesta II (250-300zł); w praktyce okazały się wygodne (Tatry,
ferraty w Dolomitach), ale trwałość marna- szybko dziury w zapiętkach, odklejający się
i wycierający przód podeszwy;
mam swój typ na następne półbutki, ale to już cena 2x większa od założeń;

g.

Data: 2012-04-16 13:44:55
Autor: Titus Atomicus
gdzie i jakie lekkie buty na lato
In article <jmeph6$e3e$1@inews.gazeta.pl>,
 "gl" <grzlipnidodane@poczta.onet.pl> wrote:

.
> [...]

nie było, zresztą był tu kiedyś wątek o najszybszym przejściu Gł. Szl. Besk.,
z którego wynikało, iż klient używał właśnie tych adidasków;

E, a co w tym dziwnego?

[...]

To niefajnie. Rzeklbym - dyskwalifikujace.

mam swój typ na następne półbutki, ale to już cena 2x większa od założeń;

A co takiego?

No i ja wyraznie pytalem o oferte na przecenach...

TA

Data: 2012-04-16 14:16:28
Autor: gl
gdzie i jakie lekkie buty na lato

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-8E26A0.13445516042012@node2.news.atman.pl...

E, a co w tym dziwnego?

Nic, choć komuś może się wydawać, że powinien wybrać
adidaski bardziej kojarzone z górami, czyli jakie salomony
albo inne montraile; enduro - to stosunkowo delikatne szmaciaki;

A co takiego?

No i ja wyraznie pytalem o oferte na przecenach...

millet friction, na przecenach nie trafiłem;

g.

Data: 2012-04-17 00:43:06
Autor: Titus Atomicus
gdzie i jakie lekkie buty na lato
In article <Titus_Atomicus-0FFCC4.01215115042012@node2.news.atman.pl>,

Cena - do 200zl.
Na razie widze w HiMountain Stone Rider Low,
Mialem na mysli Vaude Stone Rider Low Stone Rider Low w HiMountain
--
TA

Data: 2012-04-17 21:40:46
Autor: Titus Atomicus
gdzie i jakie lekkie buty na lato
Witam,
To jeszcze raz - ktore z ponizszych:

LaSportiva FC1.1:
<http://www.sfpl.pl/shop/view/Product/id/3359/La_Sportiva_Buty_La_Sportiv
a_FC_1.1_Lady?productReferer=Default&context=1> (tu jest akurat wersja lady, ale jest podobna meska)

czy VAUDE Stone Rider:
http://www.sfpl.pl/shop/view/Product/product_id/2740/Vaude_Buty_Stone_Rid
er_Low?productReferer=Category&context=5

Z kolei HiMountain Muttler i Hotan wygladaja dla mnie ok, ale podobno od butow HM nalezy sie trzymac z daleka.

Czy moze nieco doplacic i kupic Zamberlan Agile:
http://www.e-horyzont.pl/buty-agile_45042t.html

Cechy na ktorych mi zalezy, to trwalosc i oddychalnosc/przewiewnosc. Buty beda uzywane na rower i na spacery, okazjonalnie jako podejsciowe.

TA

gdzie i jakie lekkie buty na lato