gdzie i jakie lekkie buty na lato

Data: 2012-04-17 00:43:06
Autor: Titus Atomicus
gdzie i jakie lekkie buty na lato
In article <Titus_Atomicus-0FFCC4.01215115042012@node2.news.atman.pl>,

Cena - do 200zl.
Na razie widze w HiMountain Stone Rider Low,
Mialem na mysli Vaude Stone Rider Low Stone Rider Low w HiMountain
--
TA

Data: 2012-04-17 21:40:46
Autor: Titus Atomicus
gdzie i jakie lekkie buty na lato
Witam,
To jeszcze raz - ktore z ponizszych:

LaSportiva FC1.1:
<http://www.sfpl.pl/shop/view/Product/id/3359/La_Sportiva_Buty_La_Sportiv
a_FC_1.1_Lady?productReferer=Default&context=1> (tu jest akurat wersja lady, ale jest podobna meska)

czy VAUDE Stone Rider:
http://www.sfpl.pl/shop/view/Product/product_id/2740/Vaude_Buty_Stone_Rid
er_Low?productReferer=Category&context=5

Z kolei HiMountain Muttler i Hotan wygladaja dla mnie ok, ale podobno od butow HM nalezy sie trzymac z daleka.

Czy moze nieco doplacic i kupic Zamberlan Agile:
http://www.e-horyzont.pl/buty-agile_45042t.html

Cechy na ktorych mi zalezy, to trwalosc i oddychalnosc/przewiewnosc. Buty beda uzywane na rower i na spacery, okazjonalnie jako podejsciowe.

TA

gdzie i jakie lekkie buty na lato