gdzie jest jeszcze eldorado?

Data: 2011-12-04 23:52:33
Autor: neoniusz
gdzie jest jeszcze eldorado?
Tak sobie czytam komentarze tu:
http://appfunds.blogspot.com/2011/11/mbank-cakowicie-zablokowa-mtranfer.html

i:

"Ha! Już mam sposób na darmowe(!) przelewy z karty. Ktoś zainteresowany?"

Gosc chce 100zl za sposob.

"Doprawdy nie rozumiem dlaczego ktoś nazywa mnie oszustem, nie zapoznając się z tym, co oferuję. Nie rozumiem też, dlaczego ktoś wylewa żale, że nie chcę oddać tego pomysłu za darmo. Każdy, kto chce używać w ten sposób KK zarabia na tym dużo więcej. Chcę za to pieniądze, bo nie wierzę, że jeżeli ktoś zapłaci, to podzieli się za darmo tą metodą z kimś innym i tym sposobem nie zablokują możliwości zarabiania. Ale ta "polska mentalność" oczywiście utrzymuje, że wszystko jest za darmo, a jak ktoś czegoś oczekuje w zamian, jest oszustem i złodziejem. Gratuluję podejścia!"

Inny gosc pisze, ze jest jeszcze bank spoza grupy BRE, ktory ma darmowe przelewy, ale tez nie pisze ktory to (i nie jest to "stary Alior"). Ja takiego nie kojarze. Ktos cos?

W ktoryms banku za moze natychmiastowe platnosci z KK, ktore moznaby podciagnac pod Paypal lub BC?

Data: 2011-12-05 00:43:21
Autor: konikpolny
gdzie jest jeszcze eldorado?
ludzie to sa jednak naiwni... bylo fajnie i sie skonczylo niestety, tak
bywa. nie widzisz, ze ktos chce cie naciac? to tak trudno zrozumiec, ze nie
ma sposobu na mbadziew obecnie a to co czytasz to tylko sztuczny tlum? i
pewnie ta sama osoba pisze, z reszta co ja sie tym przejmuje - zaplac mu to
sie dowiesz, przeciez te 100 pln w porownaniu do zyskow jakie mozesz
osiagnac jest niczym.

Data: 2011-12-05 01:01:26
Autor: Waldek

Użytkownik "konikpolny" <konikpolny@newsynetia.pl> napisał w wiadomości news:jbh0lp$m2t$1mx1.internetia.pl...
- zaplac mu to
sie dowiesz, przeciez te 100 pln w porownaniu do zyskow jakie mozesz
osiagnac jest niczym.

IMO dupsko zbite
dla sfrustrowanych zostaja chyba tylko zakupy mtransferowe
ewentualnie jakies drobne zakupy sklepowe + zwrot /dla bardzo zdeterminowanych/
bo przy wiekszych jest jak sadze cofka na karte.
No jest jeszcze kk Citka i zdefiniowane platnosci "kosztow utrzymania"
ale to tez w wiekszosci przypadkow groszówki ;)

A swoja droga, ciekawe czy byli tacy i ew. ile ludkow
wypompowalo rybke przez BC i wpadlo w zadluzenie :)

Data: 2011-12-05 06:45:51
Autor: Kamil Jońca
neoniusz <neon@joemonster.org> writes:

[...]

Ja swego czasu czytałem regulamin kis i wyszło mi że przelewy
telefoniczne z KK są darmowe. Ale nie byłem aż taki zdeterminowany, żeby
sprawdzić to dokładniej.

KJ

kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2011-12-05 02:07:36
Autor: JaMyszka
gdzie jest jeszcze eldorado?
W dniu poniedziałek, 5 grudnia 2011, 06:45:51 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
[...]
Ja swego czasu czytałem regulamin kis i wyszło mi że przelewy
telefoniczne z KK są darmowe. Ale nie byłem aż taki zdeterminowany, żeby
sprawdzić to dokładniej.

Tak jest w City.
Ale pierwszy przelew musi być zrobiony przez Phone. Bo inaczej jest traktowany jak gotówka.
Jedyną wadą jest to, że trzeba pamiętać o terminach, gdyż przelew nie jest terminowy.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-12-05 06:50:47
Autor: Kamil Jońca
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

[...]

A nie, coś mi się pozajączkowało. Jest 2,5% od kwoty przelewu. Więc nie
tędy droga :)

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/