gdzie jest ten mostek ???

Data: 2011-07-29 00:56:19
Autor: sewek
gdzie jest ten mostek ???
Data: 2011-07-29 08:55:35
Autor: Stasiek_T
gdzie jest ten mostek ???
W dniu 2011-07-29 00:56, sewek pisze:
http://images.piccsy.com/cache/images/bridge-nuyj2ybl-104773-488-650.jpg

Bridge of the Immortals in Huang Shan, nie wiem jak to będzie po chińsku :-).

Pozdrawiam.

--
Stasiek_T

Data: 2011-07-29 18:51:31
Autor: Jar
gdzie jest ten mostek ???

> http://images.piccsy.com/cache/images/bridge-nuyj2ybl-104773-488-650.jpg

Bridge of the Immortals in Huang Shan, nie wiem jak to będzie po chińsku

Aarghrr!!!
Nie widziałem go, choć w Huang Shan (G.Zółte) byłem.  Niestety tylko na kilkugodzinnej wycieczce i nie wszędzie dotarlismy, jak widać -żal. Granitowy masyw ma niesamowitą scenerię, to w wiekszości pionowe granitowe turnie, porośnięte częściowo lasem, niezwykły widok. Warto zobaczyć, mimo wybetonowanych [!] ścieżek i miliona chińskich wycieczek z przewodnikiem drącym się przez megafon pod chorągiewką.
 Na dokładkę mam stamtąd tylko kupne pocztówki, bo akurat tego dnia w jakimś zaćmieniu umysłu zostawiłem aparat w hotelu w Tangkou :-((
 Sam most nosi też nazwę Fairyland Bridge, wg. relacji znalezionej chwilę temu w necie.
Pozdrawiam
-J.

--

gdzie jest ten mostek ???