gdzie kredyt na auto

Data: 2011-04-05 09:14:47
Autor: yoss
gdzie kredyt na auto

Użytkownik "JerzyR" <jerzyjb@data.pl> napisał w wiadomości news:4d97bdc6$1news.home.net.pl...
potrzebuję ok. 30 tys. kredyt na auto. Gdzie najlepiej? Na ok. 4 lata. Pozostałą kwotę - mam wkład własny.

Mi się wydaje, że kolega Jerzy prosił o poradę gdzie wziąć kredyt na samochód a nie o porady natury moralno-egzystencjonalnej, bo od tego są już wyspecjalizowane miejsca zlokalizowane najczęściej w strzelistych budynkach.

Ja niestety nie pomogę bo kredyt na samochód brałem bardzo dawno temu.

pozdrawiam
yoss

Data: 2011-04-05 09:25:37
Autor: Jarek Andrzejewski
gdzie kredyt na auto
On Tue, 5 Apr 2011 09:14:47 +0200, "yoss" <yoss@spam.wp.pl> wrote:

[...]

Kolega Jerzy zwrócił się do grupy dyskusyjnej.
Sam jest sobie wienien :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

[...]