gdzie kupi? bateri? wewn?trzn? do Garmina Oregon 450

Data: 2014-03-03 13:04:32
Autor: Olin
gdzie kupi? bateri? wewn?trzn? do Garmina Oregon 450
W ramach porządków wiosennych pragnę poinformować, że GPS został skutecznie
naprawiony. Okazało się, że z baterią wewnętrzna wszystko jest w porządku,
natomiast wyłącznik był uszkodzony, bo pękła blaszka sprężynująca w środku. Naprawa kosztowała mnie 35 zł, czyli ~13.8 raza taniej niż w firmowym
serwisie Garmina, który przy okazji serdecznie pozdrawiam. Ponieważ ludziom dobrej roboty należy się pochwała i reklama, spieszę
donieść, że odbiornik został naprawiony na ul. Czorsztyńskiej 16 w
Krakowie:
http://gpskom.za.pl/
o czym wspominam na wypadek, gdyby jakiś bliźni znalazł się w podobnej
sytuacji.

Na koniec dodam, że równolegle kontaktowałem się kilkoma innymi serwisami w
Krakowie, przy czym jeden nie odpowiedział, drugi odpisał, że turystycznymi
Garminami się nie zajmują, zaś trzy pozostałe po opisaniu objawów
solidarnie zamilkły.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

gdzie kupi? bateri? wewn?trzn? do Garmina Oregon 450