gdzie kupic depresator Kleen-Flo?

Data: 2009-12-21 13:19:03
Autor: .
gdzie kupic depresator Kleen-Flo?

Wiecie moze gdzie kupic JAKIS depresator?

Jeśli jesteś w Warszawie to mają w sklepie www.autokosmetyki.pl przy
ul. Trakt Lubelski 195

http://www.autokosmetyki.pl/advanced_search_result.php?keywords=Depresator+OR+Diesel+protector&x=0&y=0

Moje Auto i Xeramic. Ja ostatnio brałem też od nich Wynn's-a do Diesla
na zimę (dobry był), ale chyba już wszystko wyprzedali. Warto
podjechać. Może zadzwoń wcześniej, czy jeszcze mają bo teraz fakt
wszyscy to wykupują.

Pozdrawiam,
Orfi

Data: 2009-12-21 23:21:07
Autor: Maciej Browarczyk
.. pisze:

Jeśli jesteś w Warszawie to mają w sklepie www.autokosmetyki.pl przy
ul. Trakt Lubelski 195

Nie jestem w W-wie ;) Akurat dopisalem 3miasto, zeby kazdy wiedzial o co chodzi :) ale dzieki za namiar, niestety nie zdarze zamowic wysylkowo, poza tym myslalem, ze w 3M to wszystko maja ;p a jak widac na stacjach grube puchy.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-12-21 14:28:10
Autor: .
> [...]

chodzi :) ale dzieki za namiar, niestety nie zdarze zamowic wysylkowo,
poza tym myslalem, ze w 3M to wszystko maja ;p a jak widac na stacjach

OK. Nie ma sprawy.

gdzie kupic depresator Kleen-Flo?