gdzie kupić narty BC?

Data: 2009-11-15 10:37:38
Autor: Kombajn Bizon
gdzie kupić narty BC?
Moze alphasport w Zilinie? Maja chyba pelny wybor sportenow, a to calkiem dobre narty...
http://www.alphasport.sk/

--
W tablicę kluczyk raz i dwa
I spalin kłąb i silnik gra...

Data: 2009-11-15 11:01:03
Autor: gautama
gdzie kupić narty BC?
Kombajn Bizon pisze:
Moze alphasport w Zilinie? Maja chyba pelny wybor sportenow, a to calkiem dobre narty...
http://www.alphasport.sk/

fajne by były, zwł. ze względu na cenę,
no ale Sporteny nie dość że mają łuskę, to nie mają pełnej krawędzi, tylko 3/4, więc to raczej nie to

Data: 2009-11-15 12:15:02
Autor: Kombajn Bizon
gdzie kupić narty BC?
gautama:

Kombajn Bizon pisze:
[...]

moze sie nie znam, ale z tego co czytam to co najmniej Highlander (ale chyba tez Forester i Ranger) wystepuja w wersji bez luski z pelnym okrawedziowaniem

ale nie zglebialem nigdy tematu, wiec moge sie mylic

--
W tablicę kluczyk raz i dwa
I spalin kłąb i silnik gra...

Data: 2009-11-15 12:35:39
Autor: gautama
gdzie kupić narty BC?
Kombajn Bizon pisze:

moze sie nie znam, ale z tego co czytam to co najmniej Highlander (ale chyba tez Forester i Ranger) wystepuja w wersji bez luski z pelnym okrawedziowaniem

ale nie zglebialem nigdy tematu, wiec moge sie mylic

no kurcze, wygląda na to, że masz rację. Ich strona w wersji polskiej jest tak uboga w informacje, że trudno się czegoś dowiedzieć (albo ja źle szukam). Ale faktycznie na czeskiej stoi jak byk, że mają bez łuski. Jeśli jeszcze miałyby 100% krawędzi, to jestem w domu :)
dzięki!

Data: 2009-11-18 15:33:51
Autor: nuroslaw
gdzie kupić narty BC?
gautama:

> [...]

ale nie zglebialem nigdy tematu, wiec moge sie mylic

dobrze sie Tobie wydaje :).

Dla szukających: Sorba - sprzedają też na allegro

http://www.sorba.pl/

pozdr.

--

gdzie kupić narty BC?