"gdzie masz generala"

Data: 2010-12-17 18:10:37
Autor: zinek
"gdzie masz generala"
tymi slowami zegnano komoruskiego w Gdyni ;)
w koncu jacys rowni goscie odwazyli sie to powiedziec na glos ...

Data: 2010-12-17 18:24:45
Autor: jadrys
"gdzie masz generala"
W dniu 2010-12-17 18:10, zinek pisze:
tymi slowami zegnano komoruskiego w Gdyni ;)
w koncu jacys rowni goscie odwazyli sie to powiedziec na glos ...

Zwiedzone ( a nie "równi goście") matoły które nie mogą ścierpieć tego że Komorowski nie tańczy tak jak oni  mu zagrają.

Data: 2010-12-17 17:35:45
Autor: obserwator
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Zwiedzone ( a nie "równi goście") matoły które nie mogą ścierpieć tego że Komorowski nie tańczy tak jak oni  mu zagrają.

ty powalasz swoja madroscia.

Data: 2010-12-17 20:46:21
Autor: cytryna
"gdzie masz generala"
W dniu 2010-12-17 18:10, zinek pisze:
> tymi slowami zegnano komoruskiego w Gdyni ;)
> w koncu jacys rowni goscie odwazyli sie to powiedziec na glos ...

Zwiedzone ( a nie "równi go&para;cie") mato&sup3;y które nie mog&plusmn; &para;cierpie&aelig; tego &iquest;e Komorowski nie ta&ntilde;czy tak jak oni  mu zagraj&plusmn;.

--
Oznacza to, że palant ubiegający się o wysoki urząd liże wyborcom odbyty, a po zainstalowaniu się na stanowisku w nosie opinie wyborców kierując się mądrościami WSI. Ciekawy model demokracji a'la Tusek-raptusek.

Data: 2010-12-20 20:25:49
Autor: jadrys
"gdzie masz generala"
W dniu 2010-12-17 20:46, cytryna pisze:

Oznacza to, że palant ubiegający się o wysoki urząd liże wyborcom odbyty, a po
zainstalowaniu się na stanowisku w nosie opinie wyborców kierując się
mądrościami WSI. Ciekawy model demokracji a'la Tusek-raptusek.

Myślę że Komorowski jak na razie spełnia oczekiwania swojego elektoratu. Ci co na niego glosowali nie sa zawiedzeni.

Data: 2010-12-17 18:28:01
Autor: Dirko
"gdzie masz generala"
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ieg5sp$cd6$1mx1.internetia.pl...

tymi slowami zegnano komoruskiego w Gdyni ;)
w koncu jacys rowni goscie odwazyli sie to powiedziec na glos ...

    Ci równi goście wywalczyli nam zapaść w służbie zdrowia, oświacie no i rozkwit PKP.

Data: 2010-12-17 18:50:26
Autor: zinek
"gdzie masz generala"

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomoœci news:ieg6io$3fd$1news.vectranet.pl...
[...]

ze niby Ci co walczyli z komuna ?

Data: 2010-12-17 20:34:17
Autor: Dirko
"gdzie masz generala"
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ieg87d$rlu$1mx1.internetia.pl...

   Ci równi goście wywalczyli nam zapaść w służbie zdrowia, oświacie
no i  rozkwit PKP.
ze niby Ci co walczyli z komuna ?

    Czy pamiętają tylko z kim walczyli a zapomnieli o co?

"gdzie masz generala"