gdzie można przenieść nr tel.kom. bez wychodzenia z domu

Data: 2015-07-23 10:54:47
Autor: kosmos
gdzie można przenieść nr tel.kom. bez wychodzenia z domu
W dniu 2015-07-23 o 10:13, nowyjestem@poczta.pl pisze:

niestety, virgin wyskoczył z obowiązkiem
skanowania dowodu osobistego (a mój ręczny
skaner nie chwyta obiektów tak grubych jak
dowody osobiste) i mam problem, gdzie uciekać

A może zamiast skanowania możesz po prostu zrobić zdjęcie aparatem cyfrowym/telefonem komórkowym? Oczywiście jeżeli masz...

Data: 2015-07-23 02:29:00
Autor: nowyjestem
gdzie można przenieść nr tel.kom. bez wychodzenia z domu
A może zamiast skanowania możesz po prostu zrobić zdjęcie aparatem cyfrowym/telefonem komórkowym? Oczywiście jeżeli masz...

nie mam aparatu cyfrowego ani telefonu komórkowego z aparatem
i nie chce mi się "dla kaprysu operatora" pożyczać go ani w inny sposób kombinować - mam nadzieję że istnieje jakiś inny
operator który przyjmie mój nr "na pięć minut"

Data: 2015-07-24 11:00:42
Autor: Budzik
gdzie można przenieść nr tel.kom. bez wychodzenia z domu
Użytkownik  nowyjestem@poczta.pl ...

[...]

zrobic zdjecie raz i potem posługiwac sie zdjęciem?
wiem, wiem - to tez kombinowanie :)

gdzie można przenieść nr tel.kom. bez wychodzenia z domu