gdzie można dostac telefon

Data: 2009-09-02 08:19:40
Autor: bartekkr
gdzie można dostac telefon
"mz" <lubiespam@wp.pl> wrote in message news:h7l2s7$338$1nemesis.news.neostrada.pl...

Potrzebne jest dziecku które poszło właśnie do szkoły.

PO CO? W normalnych szkolach na szczescie zabraniaja juz przynosic dzieciom telefonow.

rodziców jego nie stać w tej chwili na zakup telefonu (abonament to związanie an min rok a na karte ich nie stać).

To tymbardziej nie powinni kupowac dziecku telefonu.

Data: 2009-09-02 08:48:04
Autor: Flo
gdzie można dostac telefon
bartekkr pisze:

Potrzebne jest dziecku które poszło właśnie do szkoły.

PO CO? W normalnych szkolach na szczescie zabraniaja juz przynosic dzieciom telefonow.

W normalnych szkołach nie ma tak idiotycznych zakazów tylko edukuje się dzieci (oczywiście wspólnie z rodzicami) do czego służy telefon.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-09-02 08:48:20
Autor: JoteR
gdzie można dostac telefon
"bartekkr" napisał:

Potrzebne jest dziecku które poszło właśnie do szkoły.

PO CO? W normalnych szkolach na szczescie zabraniaja juz przynosic
dzieciom telefonow.

To znaczy co, robią rewizje osobiste na wejściu czy latają z wykrywaczami po klasach? Muszę Cię zmartwić, to nie są normalne szkoły, sprawdź lepiej czy na pewno posłałeś swoje dziecko do właściwej.
Owszem, w normalnych szkołach dzieci jak najbardziej mogą nosić telefony, natomiast mają je mieć wyłączone w czasie lekcji. Mamy już 2009 rok i telefon coraz bardziej zaczyna spełniać zajdlowską wizję Klucza ;->

rodziców jego nie stać w tej chwili na zakup telefonu (abonament to związanie an min rok a na karte ich nie stać).

To tymbardziej nie powinni kupowac dziecku telefonu.

O ratach np. w Euro obaj słyszeli? Tam telefony zaczynają się od 100 zł, te 4 PLN miesięcznie chyba nie są poza ich zasięgiem?

JoteR

Data: 2009-09-03 12:18:59
Autor: Tomaszek
gdzie można dostac telefon
JoteR pisze:
Mamy już
2009 rok i telefon coraz bardziej zaczyna spełniać zajdlowską wizję Klucza ;->

Nie spodziewałem się, ze ktoś to jeszcze pamięta. Przy okazji: Limes inferior to po łacinie?
| Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-09-03 14:22:24
Autor: Atlantis
gdzie można dostac telefon
Tomaszek pisze:

Nie spodziewałem się, ze ktoś to jeszcze pamięta. Przy okazji: Limes
inferior to po łacinie?

Tak. Dosłownie "dolna granica".

Data: 2009-09-02 08:49:58
Autor: Atlantis
gdzie można dostac telefon
bartekkr pisze:

PO CO? W normalnych szkolach na szczescie zabraniaja juz przynosic dzieciom telefonow.

Bzdury. Nasłuchałem się takich tekstów na zapas i zwyczajnie mam
wrażenie, że ich autorami są ludzie, którzy zazdroszczą współczesnym
dzieciakom, bo na swój pierwszy telefon komórkowy jako
kilkunastolatkowie musieli zapracować zbierając grosz do grosza. ;P

Po pierwsze nie dziwie się, że rodzic chce mieć w jakimś stopniu
możliwość skontaktowania się dzieckiem. Nie mówi mi, że w "naszych
czasach komórek nie było i jakoś się żyło". ;) To prawda, jednak gdy by
były i kosztowały tyle co kosztuję teraz nasi rodzice by nas w nie
wyposażyli bez chwili wahania.

Po drugie czasy się zmieniły. Skoro dzisiaj dzieciaki biegają z
komórkami, to dlaczego własne dziecko ma być pod tym względem
"upośledzone"? To prawda, nie musi mieć tego co wszyscy, ale w tym wieku
odróżnianie się od grupy rówieśniczej potrafi być bardzo bolesne...

A co do polityki szkół to nie rozśmieszaj mnie nawet. Zakaz to głupota
kompletna, nawet jeśli jakieś placówki to praktykują to niedługo
przestaną, skoro telefon komórkowy będzie posiadał każdy
pierwszoklasista. Co najwyżej mogą nakazać wyłączać go na lekcjach.

Inna sprawa, że oczywiście dziecko trzeba nauczyć kultury korzystania z
telefonu.

Data: 2009-09-02 11:26:33
Autor: mz
nie wiesz co piszesz

Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:h7l2qp$2bi$1inews.gazeta.pl...
[...]

A czy ja powiedziałem, gdzieś, że ten telefon dziecko będzie brało do szkoły ?
Telefon jest potrzebny by rano zadzwonic do dziecka i go obudzić lub dowiedzieć sie czy już wstało. I tyle głownie

gdzie można dostac telefon