gdzie można dostac telefon

Data: 2009-09-02 18:17:31
Autor: Wincynty
gdzie można dostac telefon

Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7l2s7$338$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
Poszukuje w miare taniego telefonu (dla dziecka) bez abonamentu. Czy ma z was któś może na zbyciu (chce wywalic stary telefon) ?

trochę się zgubiłem

szukasz porady w sprawie solidnego taniego telefonu czy szukasz darowizny

jeżeli przypadek nr 1 to polecam coś w stylu nokia 3510i 3310 sony ericson z300i
o ile pierwsze dwa to dość stare modele ale bezawaryjne to ostatni może być nawet przyzwoity ze względów wizualnych. Na allegro ceny przyzwoitych egzemplaży nie powinny przekroczyć 50 zł z wysyłką... więc myślę że na tyle to będzie stać nawet niezamożnego rodzica.

co do krzykaczy piszących bzdury o tym że dzieci nie powinny nosić telefonow do szkoły to polecam pierwsze sobie zrobić dziecko a potem się wypowiadać. Mój syn ma obecnie 9 lat... z kawałkiem i własnie dzisiaj pierwszy raz jechal do szkoły autobusem sam. nie wyobrażam sobie żeby nie miał przy sobie telefonu - nie jestem w stanie go odwozić do szkoły osobiście więc musze mieć z nim kontakt zaraz po lekcjach i musze wiedzieć że dotarł szczęśliwie do szkoły - wystarcza sygnałek po przekroczeniu progu szkoły albo sms. Zresztą zaraz po tym ma wyłączyć telefon i włączyć po zajeciach. W jego szkole nie ma zakazów a jedynie oświadczenie rodzica że w razie kradzieży nie będzie miał do szkoły pretensji. Aparat telefonicny ma własnie Z300i więc nawet jakby komuś się spodobał to straty wielkiej nie będzie bo 30 zł jestem w stanei poświęcić a mam pewnośc że dziecko jest tam gdzie powinno i mogę spokojnie pracować a nie myśleć gdzie jest w danej chwili i czy na pewno trafiło do szkoły i domu samo.

gdzie można dostac telefon