gdzie mozna kupic duza folie na lcd?

Data: 2011-06-15 23:17:26
Autor: Artur
gdzie mozna kupic duza folie na lcd?
Witam,

Orientujecie sie moze gdzie mozna dostac folie poliweglanowa na wyswietlacz o wymiarze c.a. 20cm x 10 cm?

Data: 2011-06-16 07:38:30
Autor: Iksinski

Użytkownik "Artur" <zhan@o-p.pl> napisał w wiadomości news:itb7h7$j3q$1inews.gazeta.pl...

Orientujecie sie moze gdzie mozna dostac folie poliweglanowa na wyswietlacz o wymiarze c.a. 20cm x 10 cm?

Alledrogo. Szukaj folii do tabletów.

Data: 2011-06-16 08:15:01
Autor: Artur
Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości news:itc5f6$kfu$1mx1.internetia.pl...

> Orientujecie sie moze gdzie mozna dostac folie poliweglanowa na > wyswietlacz o wymiarze c.a. 20cm x 10 cm?

Alledrogo. Szukaj folii do tabletów.

no tak, nie pomyslalem :-)
dzieki

Data: 2011-06-16 09:51:47
Autor: Amir
gdzie mozna kupic duza folie na lcd?

no tak, nie pomyslalem :-)

no i tu  dotną Ci wszystko co zechcesz
http://www.4gf.pl/
pozdrawiam
AT

Data: 2011-06-25 11:21:38
Autor: Irek N.
gdzie mozna kupic duza folie na lcd?

http://www.4gf.pl/

No fajnie, posiada twardość diamentu...
I znów zostałem zniechęcony oczywistym kłamstwem sprzedającego :(
Zastanawia mnie po co takie bzdury piszą, szukają naiwnych dających się nabrać? Gdyby nie tego napisali, pewnie bym kupił arkusz (szukam czegoś do tabletu WACOM).

__
Irek.N.

gdzie mozna kupic duza folie na lcd?